יחידת החילוץ של רחובות בתרגיל חירום, צילום דוברות העירייה
יחידת החילוץ של רחובות בתרגיל חירום, צילום דוברות העירייה

תרגיל חירום גדול ברחובות: זה מה שתרגלו הכוחות

בתרגיל השתתפו כל מכלולי העירייה בחירום לצד כוחות המשטרה, כבאות והצלה ויחידת החילוץ העירונית הכוללת מתנדבות ומתנדבים שעברו הכשרה ייחודית

פורסם בתאריך: 20.5.24 08:50

-->

עיריית רחובות קיימה ביום חמישי יחד עם גורמי הביטחון, החירום, החילוץ וההצלה, תרגיל רחב היקף במסגרתו נפרסו כוחות הביטחון העירוניים ברחבי העיר ובמרכז ההפעלה והחירום של העירייה. את התרגיל ליוו נציגי פיקוד העורף בהם מפקד נפת שפלה, אל"מ אבי בר.

מטרת התרגיל הייתה לאתגר את כלל הגורמים העירוניים וכוחות הביטחון הפועלים בעיר ולדמות מצב של נפילות טילים במספר מוקדים בעיר בו זמנית.  יצוין כי תרגיל דומה התקיים בחודשים האחרונים. בתרגיל עבדו יחד, בשיתוף פעולה מלא, כל מכלולי העירייה בחירום לצד כוחות המשטרה, כבאות והצלה ויחידת החילוץ העירונית הכוללת מתנדבות ומתנדבים שעברו הכשרה ייחודית לחילוץ לכודים לאחר מתקפת ירי טילים ורעידת אדמה.

 

בתרגיל התאמנו העובדות והעובדים על הקמת מתחמי קליטה, המיועדים לקלוט תושבות ותושבים שבתיהם "נפגעו" בזמן מתקפת טילים וגם קליטת מפונים מאזור הצפון. כמו כן במסגרת התרגיל התאמנו העובדים והעובדות על ניהול תרחיש חירום בזמן שגרת יום הלימודים בו נמצאים התלמידים במוסדות החינוך.

ראש העירייה, מתן דיל, אמר: "בתרגיל שהתקיים עיריית רחובות הוכיחה פעם נוספת רמת מוכנות גבוהה מאוד לשעת חירום וזאת בזכות ההון האנושי המצוין שיש לנו ושיתוף הפעולה בין כלל גורמי הביטחון הפועלים בעיר. את התרגיל קיימנו היום במטרה לשפר עוד יותר את היכולות והביצועים של כולנו בזמן חירום, לשמור על מוכנות גבוהה ולמקסם את שיתוף הפעולה בין העירייה לפיקוד העורף, משטרת רחובות, כבאות והצלה וגם יחידת החילוץ המיוחדת שלנו המורכבת ממתנדבות ומתנדבים מוכשרים ואיכותיים שעושים עבודה נפלאה ומקצועית בהתנדבות מלאה. אני מודה לכל העוסקות והעוסקים במלאכה שהופכים את העיר שלנו לאיתנה ובטוחה יותר".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר