גן ילדים Paha_L depositphotos.com
גן ילדים Paha_L depositphotos.com

בעקבות הודעת פיקוד העורף על הסרת מגבלות: זה מה שקורה ברחובות

פיקוד העורף הודיע על חזרה לשגרה והסרת מגבלות, בעקבות זאת הודיעה העירייה על פתיחת מסגרות החינוך בכפוף לאילוצים בשל קוצר הזמן. מומלץ להתעדכן בפרטים המלאים בכתבה

פורסם בתאריך: 15.4.24 09:37

-->

חוזרים לשגרה, מסירים את המגבלות: פיקוד העורף הודיע בשעות הערב אתמול כי החל מחצות יש שינויים במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף: "בתום הערכת מצב הוחלט כי החל מהיום (ב') בשעה 00:00, יבוצע שינוי במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף. בעיריית חולון הודיעו הבוקר כי בגלל הזמן הקצר לא ניתן היה להתארגן לפתיחת המסגרות היום ומסגרות החינוך יחזרו לפעילות רק מחר, יום שלישי.

במסגרת השינויים של פיקוד העורף הוחלט על חזרת הפעילויות החינוכיות בכל רחבי הארץ. באזורי הנחיה קו עימות ועוטף עזה יתאפשרו פעילויות חינוכיות בכפוף להגבלות. כמו כן, הוסרה הגבלת ההתקהלות באזורים הנמצאים במדיניות ירוקה.

הנחיות פיקוד העורף, 15.4

הנחיות פיקוד העורף, 15.4

מהעירייה נמסר הבוקר: "פיקוד העורף הודיע בחצות על שינוי בהנחיות ההתגוננות באזור רחובות. בעקבות השינוי ניתן לקיים פעילויות חינוכיות והוסרה ההגבלה על התקהלויות החל מהיום, שני 15.4 ועד יום שלישי, 16.4, בשעה 18:00. למרות ההתראה הקצרה שניתנה ע"י פיקוד העורף, הנחה ראש העיר מתן דיל לפתוח את המסגרות החינוכיות היום החל מהשעה 10:00. ההחלטה התקבלה על מנת לאפשר להורים לצאת לעבודה ולהקל עליהם בחופשת הפסח.

המסגרות העירוניות שיפתחו היום הן:
מעונות רשת חוויות – יפעלו היום החל מהשעה 10:00 ועד שעה 16:00 או עד השעה 17:00 (למי שנרשם לשעת הארכה).
מעונות החברה העירונית (חלומוטף ופלאגן) – יפעלו היום החל מהשעה 10:00 ועד שעה 17:00 ותהיה בהן הזנה.
קייטנות החברה העירונית יפתחו החל מהשעה 10:00 ועד השעה 14:00. ילדי צהרונים ממשיכים עד השעה 16:00. ההורים מתבקשים לשלוח את ילדיהם עם ארוחת בוקר וצהריים שאינה דורשת חימום ובכפוף לכללי האלרגיה הנהוגים בבית הספר.

קייטנות הספורט של החברה העירונית יפתחו היום החל מהשעה 10:00. קייטנות בית מיכל, בית האסמים ובית האמנים יפתחו היום החל מהשעה 8:00. קייטנות רשת חוויות יפתחו החל מהשעה 10:00 עד השעה 16:00- ההורים מתבקשים לשלוח עם ילדיהם ארוחת בוקר וארוחת צהריים.

ילדים הרשומים לצהרוני רשת חוויות ימשיכו בקייטנה עד השעה 16:00- ההורים מתבקשים לשלוח עם ילדיהם ארוחת צהריים.

מסגרות החינוך המיוחד שתוכננו לפעול בימי חופשת הפסח- יפעלו מהשעה 10:00 ועד השעה 16:00- ההורים מתבקשים לשלוח עם ילדיהם עם כריכים לארוחת בוקר וצהריים. לא יפעלו הסעות.

תגבורים ולימודים בבתי הספר העי"ס יתקיימו בהתאם להנחיות בתי הספר.

בשל ההתראה הקצרה- מערכת ההסעות לא תפעל ולא יתקיימו שירותי הזנה.

הקפידו על ההרגלי האלרגיה בגנים ואין לשלוח מזון ממנו סובלים ילדים אלרגים

כל שאר פעילויות החברה העירונית ורשת חוויות יחזרו לפעילות במהלך היום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר