ראש העירייה מתן דיל באצטדיון העירוני ובדרך יבנה, צילום עיריית רחובות
ראש העירייה מתן דיל באצטדיון העירוני ובדרך יבנה, צילום עיריית רחובות

האצטדיון, המיגון ודרך יבנה: הפרויקטים הראשונים שיקדם ראש העירייה מתן דיל

ראש העירייה הנבחר, מתן דיל, סימן מספר פרויקטים משמעותיים שיקודמו בקרוב ברחובות, זאת לצד היערכות למלחמה רב זירתית ופתרונות למיגון המונים

פורסם בתאריך: 2.4.24 08:47

-->

ראש העירייה הנבחר של רחובות, מתן דיל, נכנס לתפקיד ראש העירייה השבוע, אך השקיע את השבועיים האחרונים בסבב פגישות מעמיק עם כל הגורמים המקצועיים בתחומי הביטחון, המיגון, התכנון והבנייה.

דיל נפגש עם צוותי התכנון והביצוע בפרויקטים המשמעותיים בעיר כדי לאתר קשיים ומכשולים אם קיימים ולמצוא להם פתרונות. על שולחן הדיונים הציב דיל את שלושת הפרויקטים הבולטים: דרך יבנה, האצטדיון והשוק העירוני. רזי בארי, מ"מ מנכ"ל הל"ר (החברה לפיתוח רחובות) ומפקח הפרויקטים תלי לנדסמן, הציגו בפני ראש העירייה את התכניות ובתום הפגישה יצאו שלושתם לסיור בשטח האצטדיון העירוני שנמצא בשלבי בנייה מתקדמים וגם בדרך יבנה, שם נפגש דיל עם תושבי הרחוב שהציגו בפניו את הבעיות והצורך בשינוי מהיר ומשמעותי.

לאחר מכן עסק דיל בנושא מיגון מוסדות החינוך בעיר וביצע את הצעד הראשון במימוש תכנית מיגון בתי הספר וגני הילדים ברחובות: הצבת מיגונית ראשונה בסמוך לגן ילדים במרכז העיר. המיגונית עומדת בסטנדרטים המחמירים של פיקוד העורף ומשרד הביטחון ותשמש את הילדים והילדות הלומדים בגן במקרה של אזעקה. מיגונית זו היא הסנונית הראשונה במימוש התכנית המקיפה למיגון כל מוסדות החינוך ברחובות.

בעקבות המצב הביטחוני המשתנה מוביל ראש העירייה בימים אלה תכנית היערכות לקראת מלחמה רב חזיתית ומציאת פתרונות מיגון להמונים. לטובת גיבוש התכנית נפגש ראש העיר ייהעם אל"מ אמיר בן דוד, מפקד מחוז ירושלים והמרכז בפיקוד העורף, מנכ"ל העירייה מאיר דהן ומנהל אגף הביטחון אליצור זרחי. אל"מ בן דוד שיבח את אגף הביטחון והחירום בעיריית רחובות והזכיר את התקופה המאתגרת שעברה העיר בשנה האחרונה עם מבצע "מגן וחץ" ו"מלחמת חרבות ברזל". בפגישה דנו בהיערכות לקראת מלחמה רב זירתית ומקרה של פינוי תושבים רבים לשטח מוגן ובטוח. כבר בשבוע הקרוב יקיים דיל תרגיל היערכות רב זירתי בו ישתתפו כל הגורמים בעירייה, פיקוד העורף וגם משרדי הממשלה.

דיל אמר: "בשבועיים האחרונים לקראת כניסתי לתפקיד נפגשתי עם כל גורמי המקצוע כדי לייצר תמונת מצב אמיתית של העיר, להבין מה החסמים ולמצוא להם פתרונות יעילים ומהירים. אין ספק שישנם אתגרים רבים והמלאכה רבה. העירייה בראשותי תציג בפניכם התושבים תכניות עבודה וחזון לשגשוגה של רחובות – בשקיפות מלאה. לכל פרויקט יהיה תאריך התחלה וסוף. אנחנו מתחילים לעבוד בשבילכם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר