דגלים, עצמאות yuriy61 depositphotos.com
דגלים, עצמאות yuriy61 depositphotos.com

התושבים יצביעו ויחליטו: כיצד ייראו חגיגות יום העצמאות השנה ברחובות?

ההצבעה מתנהלת עד למוצאי שבת בעמוד הפייסבוק של ראש העירייה, מתן דיל, באתר העירייה ובסקר שיופץ ב-סמס ובוואטסאפ

פורסם בתאריך: 3.4.24 09:36

-->

איך יראו אירועי ערב יום העצמאות ברחובות? התושבים יחליטו! בחודש הבא נציין את יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, אלא שהשנה רבים מאיתנו חשים מורכבות וקושי לחגוג בעוד 134 חטופים עדיין מוחזקים בשבי בעזה, משפחות רבות איבדו את יקיריהן, הלחימה בדרום נמשכת, משפחות רבות מהצפון והדרום מפונות מביתן ונראה כי המצב הביטחוני בגבול הצפוני עלול להגיע להסלמה.

ראש העירייה, מתן דיל, פנה ביום שני לתושבות ותושבי העיר רחובות באמצעות עמוד הפייסבוק שלו בשאלה כיצד יש לקיים את חגיגות יום העצמאות השנה. דיל כתב: "אני מבקש לדעת מה אתם חושבים ומה אתן מרגישות לגבי חגיגות ערב יום העצמאות השנה. האם כדאי לחגוג כבכל שנה? האם נכון לקיים חגיגות סמליות ושקטות יותר? או האם לדעתכם הדבר הנכון הוא לא לחגוג בכלל?". להצבעה היכנסו לעמוד הפייסבוק של ראש העיר.

 

במקביל לפוסט שהעלה ראש העירייה, תושבות ותושבי העיר מוזמנים להצביע ולהשפיע על ההחלטה גם באמצעות סקר ייעודי שיופץ בוואטסאפ ובמסרוני SMS.

ניתן לענות על הסקר גם באתר העירייה. ההצבעה פתוחה עד למוצאי השבת הקרובה, 6.4.24, בחצות ולאחר שקלול כל ההצבעות ודעות התושבים – תתקבל החלטה בנושא אירועי ערב יום העצמאות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר