ראש העיר מתן דיל עם המשפחות השכולות צילום דוברות העירייה
ראש העיר מתן דיל עם המשפחות השכולות צילום דוברות העירייה

הפגישה הראשונה של מתן דיל: עם בני המשפחות השכולות

ראש העירייה אמר לבני המשפחות: "כשחשבתי על היום הראשון שלי בתפקיד הבנתי שאני לא יכול לפתוח את הקדנציה שלי כראש עיר בלי לפגוש אתכם, המשפחות שהקריבו את היקר מכל כדי שנוכל לחיות כאן"

פורסם בתאריך: 1.4.24 08:17

-->

מה הייתה הפגישה הראשונה של ראש העיר הנכנס, מתן דיל? אתמול בערב (ראשון) נפגש ראש העירייה הנכנס, מתן דיל, עם משפחות החללים בני העיר רחובות, שנפלו במלחמת חרבות ברזל והורי הנרצחים בפסטיבל המוסיקה "נובה" שהתקיים ליד קיבוץ רעים. אל הפגישה המשותפת שהתקיימה בבניין העירייה הגיעו עשרות משפחות חללים שאיבדו את היקר להם מכל בחודשים האחרונים מאז החלה המלחמה.

את הפגישה המרגשת פתח ראש העירייה בפנייה ישירה להורים, האחים וקרובי המשפחה שהגיעו ואמר: "כשחשבתי על היום הראשון שלי בתפקיד הבנתי שאני לא יכול לפתוח את הקדנציה שלי כראש עיר בלי לפגוש אתכם, המשפחות שהקריבו את היקר מכל כדי שנוכל לחיות כאן. חשוב לי שתדעו שאנחנו איתכם, אני והעירייה בראשותי עומדים לצידכם כל הזמן. אתם לא לבד".

במהלך הפגישה הציג כל אחד מבני המשפחות את עצמו וחלק מבני המשפחות אף הציגו בעיות, אליהן התייחס ראש העיר באופן מפורט והבטיח לנסות לעזור אל מול אגף ההנצחה במשרד הביטחון.

דיל התחייב להקים ועדה מיוחדת להנצחת החללים בשיתוף המשפחות השכולות. "הוועדה שנקים תפעל כדי שאתם תקבלו מענה ועזרה בכל מה שצריך. אנחנו נפעל יחד איתכם ונעמוד לצידכם בכל שיודרש", אמר וביקש שעד שתוקם הוועדה, יפנו המשפחות השכולות אליו באופן ישיר באמצעות הטלפון הנייד שלו.

הפגישה הסתיימה באיחולי חג שמח והענקת שי קטן למשפחות בצורת סחלב לבן ועליו השיר "לעולם" של המשורר אהרון בס המסתיים במילים האופטימיות: "לא נפסיק את הלהבה – לעולם אל מול החשכה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר