זירת התאונה בכביש 42, צילום מד"א
זירת התאונה בכביש 42, צילום מד"א

בת 22 נהרגה מפגיעת אופנוע ברחובות, צעירה נפצעה מנפץ שהושלך עליה

אירוע טראגי הלילה ברחובות: אופנוע ועליו שני רוכבים דרס למוות צעירה בת 22 בצומת רחובות מערב. שני רוכבי האופנוע פונו במצב קל

פורסם בתאריך: 24.3.24 11:06

-->

הולכת רגל, צעירה בת 22, נהרגה אתמול (שבת) בערב ברחובות מפגיעת אופנוע. שני רוכבי האופנוע נפצעו באורח קל. התאונה אירעה בכביש 42 בצומת רחובות מערב.

ממד"א נמסר: "בשעה 23:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על הולכת רגל שנפגעה מאופנוע עם שני רוכבים, בכביש 42 לדרום סמוך לצומת רחובות מערב. פאראמדיק מד"א קבע את מותה של צעירה כבת 22 ומהמקום פונו שני רוכבי האופנוע במצב קל. פאראמדיק מד"א, שמוליק בואניש, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על המדרכה צעירה כבת 22 שוכבת מחוסרת הכרה, עם פגיעת ראש קשה, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. שני רוכבי האופנוע פונו מהמקום כשמצבם קל".

 

יוני רוטנברג, ראש סניף רחובות ונהג האמבולנס של איחוד הצלה, סיפר: "מדובר בזירת תאונת דרכים קשה מאוד. לצערנו מותה של הצעירה נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבלה. הענקנו סיוע רפואי ראשוני במקום לרוכב ורוכבת האופנוע שפונו לבית החולים קפלן להמשך טיפול".

צעירה כבת 21 נפצעה אתמול (שבת) בערב מפיצוץ נפץ: באירוע אחר נפצעה צעירה בת 21 בפלג גופה העליון מפיצוץ נפץ שנזרק עליה. יוני רוטנברג, ראש סניף רחובות ונהג האמבולנס של איחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום, הנפגעת סיפרה לנו שנזרק על עליה נפץ וכתוצאה מכך היא נפגעה בפלג גופה העליון. הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני במקום ופינינו אותה במצב קל באמבולנס איחוד הצלה לבית החולים קפלן ברחובות".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים "להימנע ממשחק עם נפצים וחומרי נפץ למיניהם, מה שגורם למרבה הצער לאסונות ופציעות בכל שנה בתקופת חג הפורים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר