אפיק טרי ז"ל וחברו אוסקר גלוך, צילומים מהאינסטגרם
אפיק טרי ז"ל וחברו אוסקר גלוך, צילומים מהאינסטגרם

אוסקר גלוך ספד לחבר הילדות שלו, סמל אפיק טרי ז"ל: "אחי היקר לא מאמין שאתה כבר לא פה"

סמל אפיק טרי ז"ל, שנהרג בפיצוץ במבנה ממולכד בחאן יונס ביום שישי, יובא היום למנוחות ברחובות. המחנכת שלו באורט אמרה: "אפיק היה מנהיג החבורה, תלמיד מצטיין. נער מדהים מיוחד ובלתי נשכח"

פורסם בתאריך: 3.3.24 10:07

-->

רחובות מתאבלת: סמל אפיק טרי ז"ל, שנהרג ביום משישי במבנה ממולכד במזר חאן יונס, באירוע בו נהרגו שלושה חיילים ונפצעו 14, יובא היום ראשון) למנוחות בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי ברחובות. אתמול הודיע דובר צה"ל כי שלושה חיילי צה"ל נהרגו בשישי מפיצוץ מטענים במבנה בחאן יונס. אבל כבד נפל על רחובות עם ההודעה על כך שאחד ממהרוגים הוא בן העיר, סמל אפיק טרי ז"ל.

מי שספד לאפיק ברשת הוא חברו הטוב, הכדורגלן אוסקר גלוך, שמשחק באוסטריה ברד בול זלצבורג. גלוך טס לארץ בסוף השבוע כדי להשתתף בהלווייתו של אפיק ז"ל. גלוך העלה לדף האיסטגרם שלו תמונות משותפות שלו ושל אפיק ז"ל מביקור של אפיק בחו"ל ומהילדות של שניהם וכתב: "אחי היקר לא מאמין שאתה כבר לא פה" … על תמונה נוספ כתב: "מגיל 0 ועד היום. אני לא מעכל".

סמל אפיק טרי ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

סמל אפיק טרי ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה, פרסם את ההודעה הבאה: "מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה כואב ומשתתף בצער המשפחה עם היוודע מותו של סמל אפיק טרי ז"ל. אפיק היה בוגר מחלקת הנוער ואח של אגם, שחקן בקבוצת נערים ג'. אפיק שירת כלוחם בגדוד נחשון, נפל בדרום רצועת עזה. יהי זכרו ברוך".

מעיריית רחובות נמסר אתמול: "משפחת העיר רחובות כואבת ומתאבלת על סמל אפיק טרי , שנפל בקרב בדרום רצועת עזה. אפיק ז"ל היה לוחם בגדוד 450 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל"ח, שירת כלוחם בגדוד ׳נחשון׳ (90), חטיבת כפיר. אפיק ז"ל היה בוגר קרית החינוך אורט. הוא למד במסלול מופת בחטיבת הביניים וסיים בהצטיינות את התיכון.
בבית הספר סיפרו כי אפיק היה בחור בוגר ואחראי, אהוב על חבריו, שקט, צנוע, נער ערכי ומלא שמחת חיים".

ראש העירייה, רחמים מלול, אמר: "רחובות כולה מתאבלת על נפילתו של אפיק ז"ל. אנו כואבים את האובדן הגדול ומשתתפים בצערה הכבד של משפחת טרי היקרה, מחבקים ושולחים לה תנחומים מעומק הלב".

ד"ר נוגה קינן לביא, שהייתה המחנכת של אפיק ז"ל בקרית החינוך אורט, ספדה לו: "אנחנו עוד לא מעכלים. אפיק היה מנהיג החבורה, תלמיד מצטיין. נער מדהים מיוחד ובלתי נשכח. היו לו שאיפות גבוהות והוא כיוון תמיד גבוה. צפינו לו עתיד מזהיר. כולנו בעצב עצום על לכתו".

סמל אפיק טרי ז"ל

סמל אפיק טרי ז"ל

ההלוויה תתקיים היום, יום ראשון 3.3.24 בשעה 15:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין הצבאי ברחובות. המשפחה תשב שבעה ברחוב מקס ואמפרו שיין 14, רחובות.

יהיה זכרו ברוך.

מערכת ערים משתתפת בצער המשפחה.

אלו שמות החללים שפורסמו על ידי דובר צה"ל:

סמל דולב מלכה (Dolev Malka), בן 19, משלומי, לוחם בגדוד 450 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל"ח, שירת כלוחם בגדוד ׳נחשון׳ (90), חטיבת כפיר, נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה.

סמל אפיק טרי (Afik Tery), בן 19, מרחובות, לוחם בגדוד 450 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל״ח, שירת כלוחם בגדוד ׳נחשון׳ (90), חטיבת כפיר, נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה.

סמל ינון יצחק (Inon Yitzhak), בן 20, ממצפה רמון, לוחם בגדוד 450 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל״ח, שירת כלוחם בגדוד ׳נחשון׳ (90), חטיבת כפיר, נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה.

יהי זכרם ברוך.

מערכת ערים משתתפת בצער המשפחה.

בנוסף, מפקד מחלקה וארבעה לוחמים מגדוד 450, נפצעו באורח קשה. באירוע הקשה נפצעו עוד תשעה לוחמים נוספים באורחים שונים. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו

האירוע התרחש ביום שישי במהלך פעילות של כוח מגדוד 450 של חטיבת ביסל"ח. מדובר בחניכי חטיבת כפיר בקורס מ"כים. החטיבה החליפה באחרונה בגזרת חאן יונס את חטיבת הצנחנים שיצאה מרצועת עזה אחרי ארבעה חודשים.  לפי מה שידוע עד כה, הכוח היה בתוך מבנה שהתפוצץ וחלקים ממנו קרסו כתוצאה ממטענים שהופעלו.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר