אביטל רגב קיסר, צילום רמי זרנגר
אביטל רגב קיסר, צילום רמי זרנגר

דוברת העירייה, אביטל רגב-קיסר, פורשת מתפקידה

מנהלת אגף שיווק, תקשורת וקשרי חוץ בעיריית רחובות, עו"ד אביטל רגב קיסר, הודיעה על סיום תפקידה, לאחר שש שנים וחצי בהן הביאה חידושים רבים והישגים תקשורתיים

פורסם בתאריך: 4.3.24 09:23

-->

מנהלת אגף שיווק, תקשורת וקשרי חוץ בעיריית רחובות, עו"ד אביטל רגב קיסר, הודיעה לראש העירייה, רחמים מלול, על החלטתה לסיים את תפקידה לאחר שש וחצי שנים של כהונה. בשש השנים שבהן ניהלה את מערך השיווק העירוני בעיריית רחובות, הובילה רגב את האסטרטגיה התקשורתית והתדמיתית של עיריית רחובות והחברות הבנות – הל"ר החברה הכלכלית לפיתוח רחובות והחברה העירונית לתרבות נופש וספורט.

עם כניסתה לתפקיד הקימה את מערך הניו מדיה והדיגיטל של העירייה. בתקופתה של רגב הרשתות החברתיות של העירייה התרחבו, שינו את פניהן, צמחו והפכו למשפיעות. היא פתחה טלגרם, טיקטוק ולינקדאין עבור העירייה והעמיקה את הקשר עם התושבים גם באמצעות פתיחת הווטסאפ העירוני שמגיע לעשרות אלפי תושבים בו זמנית. כמו כן הטמיעה והובילה את השימוש בדאטה כללי לקשר עם התושבים, והקפידה על שמירת קשר עם קהילות שונות ומגוונות בעיר.

רגב קיסר גם הובילה מהלך של הקמת אתר חדש וחדשני לעירייה, תוך הטמעת כלל שירותי העירייה הדיגיטליים באופן מקוון, וחידשה את האפליקציה העירונית. אלה הביאו לזינוק בדירוג הדיגיטלי של עיריית רחובות ובמדד השקיפות. במהלך כהונתה הביאה רגב קיסר לחשיפה גדולה ולהישגים תקשורתיים רבים לעיריית רחובות, וחיזקה את מעמדה התדמיתי של העיר כאחת הערים המובילות בישראל באיכות חיים. כמו כן, היא מכהנת גם כמנהלת קשרי החוץ בעיריית רחובות והאחראית על הקשר עם ערים תאומות ברחבי העולם כמו ברוצ'סטר,ניו יורק ומיניאפוליס בארה"ב, גרמניה, רומניה, קפריסין ועוד.

במסגרת אחריותה על תחום קשרי הקהילה הביאה לאימוץ של גדוד לוחם – גדוד ארז – על ידי עיריית רחובות ו-וועד העובדים ביחד, אשר הניב אירועים רבים של חיבוק הלוחמים.
רגב קיסר, עורכת דין בהכשרתה, היא תושבת רחובות, ובעבר כיהנה כדוברת חברת פלאפון. היא מרצה לתקשורת ויחסי ציבור בבתי הספר לתקשורת באוניברסיטת בר אילן ובאוניברסיטת אריאל בשומרון, ואף כיהנה כחברת הנהלה באיגוד הארצי של דוברי הרשויות המקומיות.

ראש העירייה, רחמים מלול, אמר: "אביטל הביאה לתפקידה חריצות ונחישות בשילוב עם כישרון ואנרגיות בלתי נדלות. היא ידעה לתקשר באופן חדשני, ישיר ומקצועי עם התושבים ועם כלי התקשורת, וניהלה היטב גם משברים, בפרט בימים אלה של מלחמה. אנו מודים לה על עבודתה בעיריית רחובות ומאחלים לה בהצלחה גדולה בהמשך הדרך".

רגב קיסר אמרה: "בשש וחצי השנים האחרונות ראינו הישגים מוכחים מעוררי גאווה ביח"צ, ברשתות החברתיות ובקשר עם התושבים והתושבות. בנקודה זו של שיא, ומתוך תחושה של מיצוי מקצועי , אני חושבת שהגיע הזמן להתקדם לאתגר חדש. ברצוני להודות לראש העיר, רחמים מלול, על ההזדמנות להצטרף למסע למען תושבות ותושבי רחובות, על הגיבוי והתמיכה, על הרוח הגבית ועל הפירגון והקשב. אני מאחלת הצלחה גדולה לראש העיר הבא של רחובות ולחברי המועצה הנבחרים. אני מבקשת להודות גם לממלאי מקום ראש העיר וסגניו ולחברי מועצת העיר עימם עבדתי, למנכ"ל העירייה מאיר דהן שהיה לי למנטור, לשותפים בחברות העירוניות, לכל חברי מנהלות ומנהלים בעירייה ולכל העובדות והעובדים, על שיתוף הפעולה וההירתמות, ואחרונות חביבות- לצוות הדוברות המסור על העשייה יחד. תודה רבה לתושבות ולתושבים שחלקם הפכו לחברים- על המשוב וכל מה שלמדתי מכם".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר