מתקני מיחזור ברחובות, צילום דוברות העירייה
מתקני מיחזור ברחובות, צילום דוברות העירייה

בגלל הכספית, הזרחן והזיהום: העירייה תסייע לתושבים בפינוי מכשיר חשמל ישנים מבתיהם

עיריית רחובות ותאגיד המיחזור אקומיונטי, מזמינים את התושבים לפנות למוקד העירוני בנוגע לפינוי מכשירי חשמל ישנים, כמו תנורים, מדיחים ועוד. וגם: מה עושים עם מכשירי חשמל קטנים שכבר אין בהם שימוש?

פורסם בתאריך: 4.2.24 10:44

-->

ממחזרים בגדול: עיריית רחובות ותאגיד המחזור אקומיוניטי, מזמינים את התושבים למחזר בקלות וביעילות מכשירי חשמל גדולים. מהעירייה נמסר כי כי תושב שנעוניין לפנות מכשיר חשמלי כמו תנור, מקרר, מייבש, מכונת כביסה או כל מכשיר אחר, מחייג למוקד העירוני (106) ומבקש לפנות אתה מכשיר. בעירייה מתחייבים כי בתוך שלושה ימי עסקים יתואם מועד פינוי המכשיר מבית התושב, ללא עלות.

ומה לגבי מכשירים אלקטרוניים קטנים? מכשירים כאלו יש להניח במתקני המחזור הפרוסים ברחבי העיר. כדאי לדעת כי פסולת אלקטרונית מהווה גורם משמעותי בזיהום. זאת  מאחר ומוצרים כמו מדיחים, מכונות כביסה, מייבשים, מקררים, תנורים ומכשירים נוספים, מכילים נחושת, עופרת, זרחן, כספית וחומרים רעילים נוספים העלולים לזהם את הקרקע ומי התהום.

כדי למנוע זיהום סביבתי מיותר, עיריית רחובות ותאגיד המחזור אקומיוניטי מזמינים את התושבים למחזר מכשירים אלקטרוניים גדולים בקלות וללא עלות. יצוין כי בעת בפינוי על המכשיר האלקטרוני להיות מנותק מחיבור למים, חשמל ו/או גז.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר