סמל לביא גיהסי ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
סמל לביא גיהסי ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

אבל כבד בעיריית רחובות על נפילתו בקרב ברצועת עזה של לביא גיהסי ז"ל

אמו של של לביא ז"ל, אורית, היא עובדת סוציאלית באגף לשירותים חברתיים. ראש העירייה, רחמים מלול: "משפחת גיהסי כולה היא משפחה של חסד ונתינה ללא גבולות"

פורסם בתאריך: 21.12.23 11:55

-->

אבל כבד בעיריית רחובות, עם פרסום ההודעה על נפילתו בקרבות ברצועת עזה של סמל לביא גיהסי ז"ל, בנה של אורית גיהסי, עובדת סוציאלית בעירייה. לביא ז"ל, לוחם בחטיבת הנח"ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. העירייה פרסמה היום את ההודעה הבאה: "עיריית רחובות משתתפת בצערה הענק של אורית גהסי, עובדת סוציאלית במחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים באגף לשירותים חברתיים, על נפילתו של בנה, סמל לביא גיהסי ז"ל, בקרב בצפון רצועת עזה. לביא, בן 19 בנופלו, לוחם אמיץ בגדוד 931 של חטיבת הנח"ל. הותיר אחריו שני הורים – אורית ויעקב, ושלושה אחים – נועם, יגל וידידה. לביא היה בחור שמח, מלא אנרגיה, אופטימי מאוד, חייכן והתבונן על העולם בעין טובה. לביא, שהיה חדור באהבת העם והארץ, סיים לאחרונה מסלול בחטיבת הנח"ל ומיד ביקש להשתתף במלחמה ברצועת עזה. אמא אורית עוד זוכרת את החיבוק החם והגדול שהוא העניק לה בהפוגה האחרונה כשבילה עם המשפחה, בנר השמיני והאחרון של חנוכה".

ראש העירייה, רחמים מלול, אמר: "משפחת גיהסי כולה היא משפחה של חסד ונתינה ללא גבולות. כולנו כואבים יחד עם אורית האהובה את נפילתו של לביא, לוחם אמיץ. אנו שולחים לאורית ולכל המשפחה תנחומים מקרב לב ומשתתפים בצערה הגדול. העיר רחובות כולה מתאבלת יחד עם אורית ובני משפחת גהסי על האובדן העצום. יהי זכרו ברוך".

הבוקר פרסם דובר צה"ל את שמותיהם של שלושה חללים שנפלו בקרבות ברצועת עזה:

סמל לביא גיהסי (Lavi Ghasi), בן 19, מחשמונאים, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח"ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

סגן יעקב איליאן (Yaacov Elian), בן 20, מרמת גן, צוער בגדוד 'גפן', בית הספר לקצינים, שירת כמפקד כיתה בבא"ח גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

סגן עומרי שורץ (Omri Shwartz), בן 21, משדמות דבורה, צוער בגדוד 'גפן', בית הספר לקצינים, שירת כלוחם בסיירת צנחנים, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

סמל לביא גיהסי ז"ל לוחם בגדוד 932 של חטיבת הנח"ל, נפל בקרב ב-ח' בטבת התשפ"ד, 20 בדצמבר 2023. הלווייתו תיערך היום, יום חמישי, ט׳ בטבת התשפ"ד, 21 בדצמבר 2023, בשעה 14:00, בבית העלמין במודיעין.

עוד נמסר מדובר צה"ל כי בקרב בו נפלו סגן עומרי שורץ וסגן איליאן יעקב נפצעו באורח קשה קצין ושני צוערים מגדוד 'גפן', בית הספר לקצינים. כמו כן, שני לוחמים בגדוד 50, חטיבת הנח"ל, נפצעו באורח קשה בקרב ברצועת עזה. לוחם (מיל') ביחידת עוקץ, חטיבת המרום, נפצע באורח קשה בקרב ברצועת עזה. קצין שיריון בגדוד 532, חטיבה 460 נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. בנוסף, לוחם שיריון (מיל') בגדוד 9218, חטיבת קרייתי (4), נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי ומשפחותיהם עודכנו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר