גשם BrianAJackson depositphotos.com
גשם BrianAJackson depositphotos.com

מתי צפוי גשם ומה צפוי בהמשך החודש? תחזית מזג האוויר ברחובות

נחום מליק, חזאי חברת מטאו-טק, נותן את התחזית להמשך השבוע, להמשך החודש, וגם לינואר. כל הפרטים שכדאי לדעת

פורסם בתאריך: 10.12.23 13:16

-->

חודש דצמבר כבר כאן, אבל החורף האמיתי לא ממהר להגיע. למעט מספר ימים של גשמים חזקים וכמות משקעים גדולה, לא היו כאן פרקי זמן חורפיים רבים. גם השבוע, מרבית ימי השבוע יהיו עם מזג אוויר נוח, כאשר רק באמצע השבוע צפויה מערכת גשם קצרה.

היום (ראשון) וביום שני מזג האוויר יהיה נח עם עלייה בטמפרטורות, כך מוסר נחום מליק, חזאי חברת מטאו-טק שנתן לנו את התחזית להמשך השבוע: "ביום שני צפוי אמנם גשם אבל הוא יהיה רק בדרום הארץ, כך שבמרכז יהיה יום נעים עם עלייה בטמפרטורות. ביום שלישי יהיה מעונן חלקית ותתחיל מגמה של ירידה בטמפרטורה ומשעות הערב יהיה סיכוי לגשם שיימשך לתוך יום רביעי. יהיה קר יותר והגשם יימשך עד שעות הערב של יום רביעי ואז ייחלש. ביום חמישי שוב יהיה בהיר עם עלייה בטמפרטורות לקראת סוף שבוע בהיר".

 

האם בהמשך החודש נראה יותר גשם?

"צריך להבין שכמות המשקעים היא ממוצעת, אבל יש פחות ימי גשם ויותר ימים בהירים שנותנים אשליה כאילו יורדים פחות גשמים. יש אמנם פחות ימי גשם אבל כשמגיע הגשם הוא מרוכז ובכמויות יפות. יש עוד מערכות גשם בהמשך דצמבר לקראת סוף החודש, כך שבהחלט יכול להיות שבדצמבר מנת הגשמים תהיה ממוצעת, אבל צריך לקחת זאת כמובן בעירבון מוגבל".

ומה לגבי המשך החורף?

"בתחילת העונה חשבנו שהחלק ראשון יהיה גשום ובינתיים יש מקומות שהם גשומים אבל כמו שאמרתי זה פחות מורגש בגלל מיעוט ימי הגשם. במודלים הקיימים אנחנו רואים שיש סיכוי שכמות המשקעים השנתית תהיה מעל הממוצעת ובכל מקרה חודש ינואר צפוי להיות יותר חורפי וגשום מדצמבר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר