רון בנימין, באדיבות מטה המשפחות למען החטופים והנעדרים
רון בנימין, באדיבות מטה המשפחות למען החטופים והנעדרים

עדכון רשמי: רון בנימין, שנחשב כנעדר, חטוף בעזה

בנימין רכב על אופניו ליד קיבוץ בארי כשהחלו האזעקות ב-7 באוקטובר. הוא הוגדר במשך שבועות כנעדר אך בסוף השבוע עדכן צה"ל כי רון נחטף על ידי החמאס לעזה

פורסם בתאריך: 3.12.23 07:57

-->

אחרי כמעט חודשיים בהם הוגדר רון בנימין מרחובות כנעדר, התקבלה הודעה מצה"ל כי רון, בן ה-53, חטוף בידי החמאס בעזה. כך עודכנה משפחתו. רון רכב על אופניו עם חברים ליד קיבוץ בארי, וכשהחלו האזעקות החליט לעזוב את האזור ולחזור לביתו. יצוין כי מכוניתו נמצאה כעבור כמה ימים עם סימני ירי ליד צומת מפלסים.

בתו שי פרסמה ברשת: "אבא שלי עכשיו בעזה ואני צריכה אותו כאן. אמא שלי, אחותי ואני מחכות לו. כל יום לקום בבוקר למציאות הזו שובר אותנו עוד קצת. כאבות, אתם רק יכולים לנסות לדמיין את הכאב של הילדים שלכם במצב כזה, לצערי אני חווה אותו כל יום. עזרו לי לצעוק את הצעקה של אבא שלי ולקרוא להחזרתו וחזרת כל האבות לארץ עכשיו!"

ממטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים נמסר: "אחרי 57 ימים, רון בנימין הוכרז כחטוף לאחר שהתקבלו הוכחות שנמצא בעזה. רון בנימין בן 53 נשוי לאיילת ואב לשי וגיל. בנותיו ואשתו מחכות לו בבית ודואגות ורק רוצות לחבק ולעטוף אותו. הוא יצא מהבית שלו ברחובות לרכב על אופניים בסינגל בארי בשבת 7 באוקטובר. מספר דקות לאחר שהגיע למקום, החלו האזעקות והוא החליט שלא להישאר שם. הוא שלח לביתו שי הקלטות שבהן הוא מספר שיש אזעקות והוא נמצא בעוטף עזה ושהוא לא יודע מה לעשות, אבל דבר אחד הוא ידע ואמר בנחרצות 'אני חוזר הביתה'. רון עשה הכל כדי לחזור הביתה למשפחה, ועלה על הרכב והחל לנסוע צפונה על כביש 232, ליד קיבוץ מפלסים חולית מחבלים עצרה אותו ומשם הוא נחטף. רון הוא אבא מדהים, עוטף, חם דואג ואוהב. במשך 56 ימים הוגדר כנעדר והיום משפחתו קיבלה את הבשורה שרון חטוף בעזה. בנותיו ואשתו מחכות לו בבית ודואגות ורק רוצות לחבק ולעטוף אותו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר