צופר חדש ברחובות, צילום דוברות העירייה
צופר חדש ברחובות, צילום דוברות העירייה

גם אתכם האזעקות שמופעלות בנס ציונה מקפיצות לממ"ד?

בעקבות מספר אירועים כאלה פנה רחמים מלול אל פיקוד העורף: "תדאגו לוויסות רמת הדציבלים של האזעקות מנס ציונה באופן שלא יתריע עבור תושבי רחובות". לצד זאת, הותקן צופר נוסף ברחובות בעקבות תלונות תושבים

פורסם בתאריך: 12.11.23 00:24

-->

בעקבות מספר אירועים שבהם הופעלו אזעקות בנס ציונה ונשמעו היטב גם ברחובות, עד כדי כך שגרמו לתושבי העיר להיכנס לממ"דים, פנה בשבוע שעבר ראש העירייה, רחמים מלול, במכתב דחוף לפיקוד העורף בבקשה לווסת את עוצמת האזעקות בנס ציונה.

מלול כתב: אזעקות שנשמעות בנס ציונה הינן רמות כל כך, עד שהן נשמעות היטב גם בשכונות הפנימיות ברחובות, שאינן צמודות לנס ציונה – כמו שעריים ואושיות. כתוצאה מכך, תושבי העיר סברו בטעות כי האזעקה הינה ברחובות ונכנסו לממ"דים – לשווא. אין צורך להכביר מילים על החשיבות שבשמירה על שלוות הנפש של הציבור, ככל שניתן, ולא לגרום לחרדות שלא לצורך. זו אינה הפעם הראשונה שבה תושבי רחובות סבורים כי נשמעת אזעקה בעיר, עד כדי כך הם בטוחים עד שהם נכנסים לממ"ד. נבקש כי תדאגו לוויסות רמת הדציבלים של האזעקות מנס ציונה באופן שלא יתריע עבור תושבי רחובות. מדובר בתיקון משמעותי עבור התושבים בעיר, שלא יישחקו גם עם האזעקות של נס ציונה וגם עם אזעקות האמת של רחובות. אנא טיפולכם והתייחסותכם בהקדם".

לצד זאת הותקן בימים האחרונים צופר נוסף ברחובות. בעקבות פניות תושבים שהתלוננו כי אינם שומעים את האזעקה, עיריית רחובות ביקשה מפיקוד העורף להתקין צופר נוסף בעיר. לאחר שאותר מבנה ציבורי מתאים, הסתיימה התקנת הצופר החדש. בעירייה הדגישו כי בהתאם להמלצת פיקוד העורף, לשוהים בבית מומלץ להתקין גם את אפליקציית פיקוד העורף שמתריעה בזמן אזעקה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר