חלוקת שעונים חכמים שמתריעים על אזעקה לכבדי שמיעה, עיריית רחובות
חלוקת שעונים חכמים שמתריעים על אזעקה לכבדי שמיעה, עיריית רחובות

מציל חיים: העירייה חילקה לכבדי שמיעה שעונים שמתריעים בזמן אזעקה

70 תושבות ותושבים חירשים או כאלה הסובלים מלקות שמיעה קיבלו את השעונים החכמים המתריעים על אזעקות פיקוד העורף. השעון מאפשר איתור מיקום ופעולות נוספות

פורסם בתאריך: 5.11.23 08:16

-->

עיריית רחובות חילקה לתושבות ותושבים אשר סובלים מלקות שמיעה שעונים חכמים המתריעים על אזעקות פיקוד העורף. מתחילת מלחמת "חרבות ברזל" עיריית רחובות פעלה כדי שגם אנשים המתמודדים עם מוגבלויות שונות יוכלו לקבל התראות על אזעקות בזמן אמת. בתוך כך חיפשה העירייה פתרונות מתאימים לאנשים הסובלים מלקות שמיעה ואינם יכולים לקבל התרעה על אזעקה מצופרי פיקוד העורף או מתקשים לתפעל את אפליקציית פקע"ר.

ביום חמישי האחרון הגיעו למפגש עם ראש העירייה, רחמים מלול, 70 תושבות ותושבים חירשים או כאלה הסובלים מלקות שמיעה כדי לקבל את השעונים החכמים המתריעים על אזעקות פיקוד העורף באזור העיר רחובות.

בשעון מוטמעים פיצ'רים טכנולוגיים מתקדמים במיוחד. מלבד האפשרות לקבל התרעה בזמן אמת, השעון מאפשר איתור מיקום של המתקשר, מדידת דופק, שליחת הודעות טקסט ושירות מונגש לשפת הסימנים. לשעון צורף מטען ייחודי ואביזרים נוספים.

תושבים הסובלים מלקות שמיעת ומעוניינים לקבל עזרה יכולים ליצור קשר עם האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות בדוא"ל >> [email protected]

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר