אישה נרצחה בדקירות ברחובות, צילום איחוד הצלה
אישה נרצחה בדקירות ברחובות, צילום איחוד הצלה

אישה נרצחה בדקירות ברכבה ברחובות, תושב העיר חשוד ברצח

צוותי הרפואה שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותה של האישה במקום. תושב העיר נעצר לאחר זמן קצר בחשד לרצח

פורסם בתאריך: 1.11.23 10:23

-->

חשד לרצח ברחובות: אישה נמצאה ללא רוח חיים ברכב בעיר לאחר שנדקרה. המשטרה עצרה זמן קצר לאחר מכן תושב רחובות בחשד למעורבות ברצח תושבת תל אביב ברכבה ברחובות, הנסיבות והרקע בבדיקה. מהמשטרה נמסר כי החקירה נפתחה אתמול בערב עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאירוע דקירה, במהלכו נרצחה ברכבה תושבת תל אביב בשנות השלושים לחייה. המשטרה הצליחה בתום סריקות לעצור את החשוד במעורבות – תושב רחובות בשנות השלושים לחייו. חוקרי הזיהוי הפלילי אספו ממצאים בזירה לצד תפיסת אמצעי תיעוד לבחינת הרקע והנסיבות.

מדוברות איחוד הצלה מרכז נמסר אתמול בערב:  צוותי הרפואה של איחוד הצלה שהגיעו לקריאה על אירוע אלימות מצאו אישה ללא רוח חיים ברכב ברחובות. יוני רוטנברג, חובש וראש סניף רחובות באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום מצאנו אישה שנפגעה באורח קשה באירוע אלימות. למרבה הצער מותה נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבלה."

 

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 21:22 (אתמול, שלישי), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אישה מחוסרת הכרה ברחוב לוי אשכול ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה כבת 30, עם סימני אלימות, ללא סימני חיים וקובעים את מותה. חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א, עדן סיני, סיפר: "הפצועה הייתה ברכב כשהיא מחוסרת הכרה עם סימני אלימות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר