בית החולים קפלן (צילום: ניר שמול)
בית החולים קפלן (צילום: ניר שמול)

בתכנון: הרחבת החניון החיצוני של קפלן בעוד 550 חניות

תושבים שמגיעים לבדיקות במרכז הרפואי קפלן סובלים ממחסור במקומות חניה. בבית החולים מחכים לאישור ועדות התכנון כדי להרחיב את החניון

פורסם בתאריך: 8.10.17 07:55

-->

החניון של המרכז הרפואי קפלן אמנם נראה גדול, אלא שכבר תקופה ארוכה מאוד שתושבים רבים מרחובות והסביבה מתלוננים על היעדר חניה.

עדינה, תושבת רחובות: "מה יהיה עם החניה שליד בית החולים קפלן? האם זה חייב להישאר כך? היום בשעות הצהריים הגענו לבדיקה וחשכו עינינו. לא הייתה חניה. מה עושים? זה לא מקובל בכלל".

שירה, שאף עבדה בעבר במרכז הרפואי, מכירה את המצב מקרוב: "יש להרחיב את החניון. בתור מי שעבדה בבית החולים וכעת מתנדבת בו, אני מבינה את הקושי במציאת חניה".

יש מי שמחפש את הפתרון באמצעות הגעה מהכניסה האחורית של המרכז הרפואי, מכיוון שכונת חבצלת, אלא שגם שם לא תמיד אפשר למצוא חניה. שלומית, תושבת העיר, "גם שם המצב בלתי נסבל ואין חניה. רק אם מגיעים בשעות הלילה המאוחרות לא מסתבכים עם חניות בקפלן. בערים אחרות דואגים לחניות בסביבת בתי חולים או מרכזים רפואיים. בנס ציונה למשל, ישנו בית אבות במתחם הפאואר סנטר והכינו במקום לא מעט חניות כך שאין בעיה – וזה עוד ליד מתחם מסחרי גדול.

בינתיים התושבים מוצאים פתרונות יצירתיים, כפי שמסבירה נעמי: "כשאני צריכה בדיקה בקפלן אני מזמינה מונית מרחובות, שעולה 20 שקלים לכל צד, ומשיגה בכך שקט נפשי ואף חוסכת לעצמי את חיפוש החניה".

מהמרכז הרפואי קפלן נמסר בתגובה: "במרכז הרפואי יש כיום 350 חניות חיצוניות ועוד כ-150 חניות בתוך בית החולים. אנו מודעים לעניין מצוקת החניות וזאת בשל עלייה משמעותית לאחרונה של כמות הנכנסים בשערי בית החולים למרפאות חוץ, מבקרים וחדר המיון. קיימת תכנית להרחבת החניון החיצוני לעוד 550 חניות, שצריכה לעבור אישורי ועדות תכנון שונות".

אמבולנסים (צילום: אופיר לוי, בית החולים קפלן)

צילום: אופיר לוי, בית החולים קפלן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הגברת שכתבה מונית 20 שקל לכל צד בבקשה תכתבי מאיזה תחנה לפי מיטב ידיעתי המחיר נע בן 30 ל35 שקלים לכל צד מרחובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר