הערכת מצב בעיריית רחובות, דוברות העירייה
הערכת מצב בעיריית רחובות, דוברות העירייה

לא רק כיתות כוננות: עיריית רחובות מקימה גם סיירות שכונתיות

המתנדבות והמתנדבים בכל שכונה יבצעו סיורים ויהיו בקשר עם אגף הביטחון והחירום. הם יקבלו אפוד זוהר ומכשיר קשר

פורסם בתאריך: 23.10.23 11:22

-->

עיריית רחובות מקימה סיירות שכונתיות. בעירייה מדווחים כי ברחבי העיר נרשמה נכונות רבה בכל השכונות של אנשי השכונה לסייר ולשמור על השכונה, זאת מעבר ליוזמה של הקמת כיתות הכוננות אשר כפופה לאישור המשטרה. הסיירת של כל שכונה תורכב ממתנדבים תושבי השכונה שיבצעו סיורים בשכונה במסגרת אגף הביטחון והחירום.

מעטפת הביטחון ברחובות כוללת את סיורי המשטרה וניידות השיטור העירוני ואגף הביטחון אשר סובבות בעיר 24/7, וכן את סיורי חיילי פיקוד העורף ואת כיתות הכוננות אשר פועלות באישור המשטרה. לצד זה, מקימים אגף השכונות ואגף הביטחון והחירום נדבך נוסף במעטפת השמירה בעיר באמצעות התארגנויות שכונתיות שיפעלו במסגרת אגף הביטחון של עיריית רחובות. המתנדבות והמתנדבים בכל שכונה לסיירת השכונתית יבצעו סיורים בשכונה ויעמדו בקשר עם אגף הביטחון והחירום. הם יקבלו אפוד זוהר משלהם לזיהוי ומכשיר קשר לשמירה על קשר עם כל מערך הביטחון העירוני. ההתאגדות כאמור תהיה במסגרת שכונתית כמתנדבים של אגף הביטחון והחירום.

ראש העירייה, רחמים מלול, אמר: "אנו מעריכים מאוד את הנכונות והרצון של תושבות ותושבי העיר להתנדב על מנת לשמור על הבית שלהם. לכן פעלנו להקים עבורם מסגרת שתאפשר זאת ותוסיף שכבה נוספת של ביטחון לעיר רחובות, נוסף על סיורי המשטרה, השיטור העירוני, ניידות הביטחון, חיילי פיקוד העורף וכיתות הכוננות".

אז איך מתארגנים? בכל שכונה שיש בה התארגנות כזו או נכונות להתארגנות כזו – יש לפנות בהודעת וואטסאפ מפורטת לאביחי צעידי
בטל. 052-6840181.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר