לאור ואסף קימל והתינוקת בארי, צילום דוברות קפלן
לאור ואסף קימל והתינוקת בארי, צילום דוברות קפלן

"איפה שהייתה תופת, יצמחו חיים חדשים": ברוכה הבאה התינוקת בארי

ללאור קימל ולבעלה היה בכלל שם אחר בראש, אבל ההחלטה השתנתה ולאור מסבירה: "כל פעם שאמרו את השם בארי, קרה לי משהו בלב. היה לי ברור שלשם הזה תהיה משמעות הרבה יותר גדולה"

פורסם בתאריך: 14.10.23 12:05

-->

לאור קימל, בת 31, הייתה בביתה בנס ציונה ביום שבת בבוקר, כשהתחילו אזעקות בלתי פוסקות בעיר: "הייתי שבוע לפני הלידה, וכמו רבים, לא יכולתי להתנתק מהחדשות. ככל שגבר הלחץ, הרגשתי שהצירים שלי התגברו".

לאור נסעה למרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית ונכנסה לחדר הלידה. "כשהתינוקת יצאה, הרגשתי שפתאום יש מעין אור בחדר, חיים חדשים שצריך להפיח בעם ישראל", היא אומרת. "כל ההיריון היה לנו שם אחר בראש בכלל, אבל כל פעם שאמרו את השם בארי, קרה לי משהו בלב. היה לי ברור שלשם הזה תהיה משמעות הרבה יותר גדולה. איפה שהתרחשה התופת, יצמחו חיים חדשים".

עוד היא מספרת: "בחדר הלידה, המיילדת המדהימה, אורנה, עוד לא ידעה. כשאמרנו לה תודה רבה על כל העזרה והמאמץ, היא אמרה לנו – תודה שנתתם לי עוד תקווה, שהתארכה המשמרת שלי ולא הייתי צריכה לסיים את המשמרת ולחזור לכל מה שקורה במדינה".

לאור מספרת שהתגובות לשם המיוחד מיהרו להגיע, ותמונה של התינוקת החדשה הפכה ויראלית ברשת: "אנחנו מקבלים תגובות מדהימות! גם כשבעלי עלה לתורה להכריז על השם. כולם מתקשרים בדמעות ומתרגשים".

ויש לה מסר אופטימי, גם בתקופה קשה זו: "החיים חזקים, ועוד נדע ימים טובים ושקטים. עם ישראל חי!".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר