הערכת מצב בעיריית רחובות, מימין מפקד מחוז מרכז וירושלים אל"מ אמיר בן דוד, דוברות העירייה
הערכת מצב בעיריית רחובות, מימין מפקד מחוז מרכז וירושלים אל"מ אמיר בן דוד, דוברות העירייה

מה סגור, מה פתוח | העירייה קיימה מספר הערכות מצב: אלו החלטות שהתקבלו

עיריית רחובות נערכת לקליטת משפחות מעוטף עזה, משפחות מרחובות אשר מוכנות לארח את תושבי הדרום, יוכלו להירשם בקישור שבכתבה. וגם: מה סגור ומה פתוח בעיר 

פורסם בתאריך: 8.10.23 11:43

-->

נכון להבוקר, יום ראשון, מאושפזים במרכז הרפואי קפלן ברחובות 116 פצועים מהאירועים בדרום הארץ. עשרה מהם נמצאים במצב קשה, 50 מהפצועים במצב בינוני. 56 מהפצועים מוגדרים במצב קל.

מאז אתמול בבוקר קיימה העירייה מספר הערכות מצב האחרונה שבהן אתמול בערך בשעה עשר בלילה, בראשות ראש העירייה, רחמים מלול, ומנכ"ל העירייה מאיר דהן ובהשתתפות נציגי פיקוד העורף והמשטרה וכלל מנהלי המכלולים והצוותים העירוניים. בסיומה של הישיבה נמסרו הנחיות ועדכונים חשובים לתושבים:

בהתאם להנחיות פיקוד העורף, היום לא מתקיימים לימודים בעיר, בכל מסגרות החינוך, כולל במסגרות החינוך המיוחד. בכלל זה לא מתקיימים לימודים במעונות החברה העירונית ורשת חוויות. כמו כן לא מתקיימים חוגים ופעילויות חוץ בית ספריות, חינוך לא פורמלי ובכלל זאת לא מתקיימים טיולים וסיורים. גם הספריות סגורות.

עיריית רחובות נערכה לפתיחת שמרטפייה לילדי הצוותים הרפואיים במרכז הרפואי קפלן, בשל המצב. לא מתקיימים אירועי תרבות בהיכל התרבות, במרכזים או במתנסים. צוותי הנקיון של עיריית רחובות ממשיכים כרגיל בפינוי האשפה והגזם ברחבי העיר. כל הפארקים והגנים הציבוריים יהיו סגורים וכן מרכזי הספורט, מגרשי הספורט ואולמות הספורט. השוק העירוני והשוק הסיטונאי סגורים. כלל ניידות השיטור העירוני והביטחון פרוסות בעיר לשמירה על הביטחון ועל הסדר.

עיריית רחובות נערכת לקליטת משפחות מעוטף עזה, משפחות מרחובות אשר מוכנות לארח את תושבי הדרום, יוכלו להירשם כאן >>
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdLVk8BOLsbRtSewTVl3VeVPgU2XKj6ay2BzbtI8EZDvYPF5g/viewform

 

 

 

 

כמו כן עיריית רחובות נערכת לקליטת משפחות במרכזים קהילתיים בעיר. מכלול האוכלוסיה העירוני מלווה את התושבות והתושבים אשר מאושפזים בבתי החולים השונים, ומעניק מענה לנפגעי חרדה שפונים למוקד העירוני. משפחות תושבות ותושבים נעדרים מהבוקר מתבקשים לעדכן את המוקד העירוני 106 על מנת שהעירייה תוכל לסייע.

החל מהשעה 8:00 מחר ועד לשעה 19:00 נפתח מוקד של מס רכוש לקבלת פניות אזרחים בנוגע לפגיעות ברכוש. מס הטלפון – 4954* , שלוחה 3 ולאחריה שוב שלוחה 3.

לאור המצב לא יינתנו היום דו"חות חניה בעיר. המוקד העירוני 106 עומד לרשות התושבים 24 שעות ביממה – וואטסאפ מוקד: 050-8806106. טלפון קווי מוקד: 08-939-2106

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר