כיפת ברזל, צילום emoish depositphotos.com
כיפת ברזל, צילום emoish depositphotos.com

מתקפת רקטות על ישראל במקביל לחדירת מחבלים, נפילות ברחובות

עשרות רקטות נורו הבוקר בהפתעה לעבר ישראל מרצועת עזה, חלקן לעבר השפלה וגוש דן. מחבלים חדרו ליישובים בדרום. אזעקות נשמעו במקומות רבים

פורסם בתאריך: 7.10.23 08:23

-->

מתקפת רקטות על ישראל מרצועת עזה: הבוקר נורו בהפתעה מוחלטת עשרות רקטות מרצועת עזה לעבר אזורים רבים בישראל, זאת במקביל לחדירת מחבלים ליישובים בעוטף עזה. הירי החל בשעה 06:30 והופעלו אזעקות במקומות רבים בהם גם בשרון ובגוש דן. לפי הדיווחים תוך פחות מרבע שעה שוגרו עשרות רקטות במטחים בלתי פוסקים.

מיד עם הישמע האזעקות הודיעה עיריית רחובות כי "בשל האזעקות שנשמעו כעת, עירית רחובות פותחת את מוקד ההפעלה שלה לשעת חירום והמקלטים הציבוריים ייפתחו.
אנו נמשיך ונעדכן. זמן קצר לאחר מכן דווח על נפילה ברחוב יעקב בעיר ללא נפגעים. בהמשך דווח על נפילות בשלוש זרו ללא נפגעים. בראשון לציון נשרפו רכבים מרסיסים.

למרכז הרפואי קפלן ברחובות הובהל פצוע בן 52 מיישובי גדרות עם פציעה מרסיסים. הוא מוגדר בשלב זה במצב בינוני ומקבל טיפול בחדר ההלם על ידי הצוות הרפואי. זמן קצר לאחר מכן נמסר כי לקפלן הובהל פצוע נוסף, כבן 20 מיבנה, עם פציעות רסיסים בצוואר. הוא מוגדר בשלב זה במצב בינוני ומקבל טיפול בחדר ההלם על ידי הצוות הרפואי.

בין היתר הופעלו הבוקר אזעקות תל אביב, בת-ים, כפר סבא, דרום השרון, לב השרון, הרצליה, רעננה רמת השרון, הוד השרון, אשקלון, שדרות, אשדוד, אופקים, קריית גת, נס ציונה, ראשון לציון, רמלה, באר יעקב, רחובות, גן יבנה,  בני ברק, גבעתיים, הרצליה, חולון, יבנה, רמת גן, הוד השרון, גדרה, באר שבע, לכיש, ערד, חוף אשקלון, מ"א באר טוביה, אשכול, גן רווה, יואב, שער הנגב, שדות נגב, חבל יבנה, מטה יהודה, ברנר, גזר, גדרות, דרום השרון, מרחבים, לב השרון ובני שמעון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר