ערב הלימוד בישיבת הדרום אשתקד צילום דוברות העירייה
ערב הלימוד בישיבת הדרום אשתקד צילום דוברות העירייה

הערב: ליל לימוד תורה בישיבת בני עקיבא הדרום

החל מהשעה תשע הלילה ועד 3:00 לפנות בוקר יתקיים מרתון של לימוד תורה עם רבנים ואישים

פורסם בתאריך: 5.10.23 11:55

-->

הערב: לימוד תורה מגוון ומרתק בליל הלימוד המסורתי שעורכת ישיבת הדרום בליל הושענא רבה היום. בליל הלימוד ישתתף מקבץ נדיר של ראשי ישיבות. בישיבת בני עקיבא הדרום ברחובות נערך כל שנה אירוע גדול בלילה הזה, עם מגוון של שיעורים מרתקים מפי רבנים מרצים מבוקשים וידועי שם. גם השנה הכינו בישיבה לילה מושקע של לימוד תורה, אשר ייערך הן באופן פרונטלי והן באופן מקוון לכל מי שנבצר מהם מלהגיע והם רוצים להשתתף בלימוד.

החל מהשעה תשע הלילה ועד 3:00 לפנות בוקר יתקיים מרתון של לימוד תורה עם רבנים ואישים, בהם הרב בן ציון אלגאזי – ראש ישיבת רמת גן וראש צורבא מרבנן, הרב דוד טברסקי ראש ישיבת בני עקיבא הדרום, הרב מיכאל יימר – ראש ישיבת ההסדר שעלבים, הרב שמואל אליהו – רבה של צפת וחבר מועצת הרה"ר, הרב אליעזר מלמד – ראש ישיבת הר ברכה ועוד. הלימוד יועבר בשידור חי באתר ישיבה" בכתובת https://www.yeshiva.org.il.

הרב דוד טברסקי, ראש ישיבת בני עקיבא הדרום, אמר: "אנו מזמינים את כל מי שחפצים ללמוד – ללימוד בליל החיתום עם הרבנים המנוסים והמרתקים ביותר. נשמח לראות את תושבי ותושבות רחובות, תלמידים, בוגרים והורים. כל מי שלא יוכלו להגיע, מוזמנים לצפות בנו באתר ישיבה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר