סג"מ מעיין זריר וצוות הפלס"מ
סג"מ מעיין זריר וצוות הפלס"מ

היוזמה המרגשת של סג"מ מעיין זריר: "האושר בעיניים של הילדים זה משהו שאי אפשר להסביר"

אחותה הצעירה של מעיין חלתה בעבר והחלימה. מעיין רתה באחרונה את כל חיילי הפלס"מ בה היא משרתת ויחד שימחו ילדים בבית החולים איכילוב: "זו זכות גדולה"

פורסם בתאריך: 6.10.23 09:00

-->

סג"ם מעיין זריר, תושבת רחובות המשרתת בחטיבת גולני, יזמה התנדבות למען חולי סרטן בעקבות סיפורה האישי. מעיין נכנסה לפני כחמישה חודשים לתפקיד בגדוד 51 בחטיבת גולני כקצינת לוגיסטיקה גדודית.

מייד עם תחילת שירותה ביחידה, היא שיתפה את חיילי הפלס"ם (פלוגת סיוע מנהלתי) בסיפורה של אחותה הצעירה, שחלתה בסרטן מספר פעמים בתור ילדה והחלימה, וכיום היא בריאה לחלוטין. מעיין החליטה כבר אז שכאשר תהיה לה הזדמנות נאותה, היא תוציא לפועל התנדבות למען ילדים חולי סרטן. חיילי הפלס"ם קיבלו את היוזמה של מעיין באהבה. הם ארגנו חטיפים ודברים נוספים ואף חולצות עם הלוגו "גם אני לוחם".

 

באחרונה, הם הגיעו לבקר בבית החולים איכילוב במחלקה האונקולוגית בה טופלה בעבר אחותה של מעיין. מעיין מספרת בהתרגשות שהפעם הייתה בצד הנותן. "האושר בעיניים של הילדים זה משהו שאי אפשר להסביר", היא מתארת. "הרגשתי שאני מועצמת ומעצימה. זו זכות גדולה שבזמן שאנו מתמודדים כצבא עם שלל איומים בגזרתנו, יש את הפלטפורמה ליוזמות מהסוג הזה ולהראות את עוצמת החטיבה שלנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר