משמאל: אפרת ברנשטיין עם אמה, אחותה והמיילדת טליה בורג, מימין: רעות סלוטקין עם בעלה, התינוק והאחות אולגה וסילבסקי
משמאל: אפרת ברנשטיין עם אמה, אחותה והמיילדת טליה בורג, מימין: רעות סלוטקין עם בעלה, התינוק והאחות אולגה וסילבסקי

קצת אחרי חצות והבוקר: התינוקות הראשונים שנולדו בשנה החדשה בקפלן

"התאריך המשוער שלי היה לראש השנה, כך שהנחנו שזה מה שיהיה והתכוננו לזה מראש", סיפרה רעות סלוטקין. "הייתה לי חווית לידה מדהימה", סיפרה אפרת ברנשטיין

פורסם בתאריך: 16.9.23 14:38

-->

התינוקות הראשונים לשנה החדשה במרכז הרפואי קפלן: לילה מרגש התרחש הלילה במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, עם לידת התינוקות הראשונים של השנה החדשה, תשפ"ד. רעות סלוטקין, בת 32 מרחובות, הגיעה בערב החג וילדה את ילדה השני (בן אחרי בת) בשעה 1:32 לפנות בוקר. "התאריך המשוער שלי היה לראש השנה, כך שהנחנו שזה מה שיהיה והתכוננו לזה מראש", סיפרה בחיוך, "לא היו הפתעות גדולות במובן הזה. אנחנו שמחים שיצא כך, זה תאריך מיוחד. כל המשפחה שמחה ונרגשת. הייתה לנו חווית לידה מדהימה בקפלן – גם בפעם הראשונה וגם הפעם. הצוות פה מדהים – הרופאים, המיילדות, האחיות".

גם אפרת ברנשטיין, בת 36 מרחובות, ילדה הבוקר (שבת), בבוקר החג, את בנה השלישי, במשקל 3.150 ק"ג. הצירים החלו בתחילת השבוע כבר, אבל אפרת לא הרגישה שהיא מתקדמת ללידה עדיין. בערב החג החלו הצירים להתגבר. היא הספיקה לארוחת החג, הגיעה לבית החולים ישר אחרי, וילדה בבוקר החג בשעה 7:54. אפרת מספרת: "הייתה לי חווית לידה מדהימה. טליה בורג המיילדת הייתה מהממת ועזרה לי ליצור חווית לידה טובה ושלווה. אני כל כך מעריכה אותה ואת הצוות בכלל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר