רב"ט עדי פינקל (צילום: דובר צה"ל)
רב"ט עדי פינקל (צילום: דובר צה"ל)

כבוד: רב"ט עדי פינקל מרחובות מצטיינת החטיבה הצפונית באוגדת עזה

רגע אחד במבצע מגן וחץ היא לא תשכח: "זה היה רגע שבו הבנתי לאיזה דברים משמעותיים וגדולים אני נחשפת בתפקיד שלי"

פורסם בתאריך: 15.9.23 09:18

-->

טקס מצטייני מפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה, אל"ם חיים כהן, התקיים השבוע, ובין המצטיינים נבחרה רב"ט עדי פינקל, תושבת רחובות המשרתת כרל"שית הסמח"ט.

עדי התגייסה לתפקיד מ"כית טירונים בחיל האוויר ולאחר כחודש נאלצה לפרוש מהתפקיד בעקבות בעיה בריאותית. היא עברה לאוגדת עזה אך נאלצה לעזוב בעקבות מצבה הבריאותי ובסופו של דבר חזרה לאוגדה כמתנדבת.

על התפקיד היא מספרת: "זהו תפקיד מאוד משמעותי, קשה ומספק". בתפקידה היא יד ימינו של הסמח"ט. על החטיבה בה היא משרתת היא אומרת: :"זה כיף לראות את שיתוף הפעולה המוצלח של כל הצוותים בחטיבה להגנה על תושבי העוטף".

 

על מבצע "מגן וחץ" היא מספרת: "היה רגע מאוד מפתיע ומלחיץ שפתאום נכנסו ללשכה שלי מפקד פיקוד הדרום, מאו"ג עזה, סמאו"ג עזה ועל הקו היה הרמטכ"ל. זה היה רגע שבו הבנתי לאיזה דברים משמעותיים וגדולים אני נחשפת בתפקיד שלי".

עדי גרה כאמור ברחובות ויש לה שני אחים צעירים ממנה: המשפחה שלי מכילה המון ולמרות המקום הלחוץ שבו אני נמצאת הם תמיד יתמכו בי ויהיו מאחוריי". על קבלת ההצטיינות היא אומרת: "מצטיין בעיניי זה לעשות את הדברים בדרך הכי טובה שאפשר ותמיד עם חיוך, ולדעת שגם אם יש רגעים קשים תמיד אחריהם יגיעו רגעים טובים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר