אביב איטח חבר מועצת העיר. צילום: ראובן קופיצינסקי
אביב איטח חבר מועצת העיר. צילום: ראובן קופיצינסקי

בשל חשש להפרות סדר: האירוע של רשימת הליכוד יתקיים בבריכה העירונית

מיקום אירוע השקת הקמפיין של הליכוד הועתק ברגע האחרון, בשל כוונתם של פעילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית להפגין בקרבת מקום ולהפר את הסדר. באירוע צפויים להשתתף שרים וחברי כנסת. יו"ר רשימת הליכוד, אביב איטח: "אנחנו לא רוצים שיהיו מהומות, אנחנו רוצים לפעול לטובת התושבים"

פורסם בתאריך: 12.9.23 10:52

-->

ברגע האחרון ובעקבות בקשת המשטרה, החליטו ברשימת הליכוד למועצת העיר רחובות, בראשות אביב איטח, לשנות את מיקומו של אירוע השקת הקמפיין שיתקיים מחר (רביעי).

מהליכוד נמסר, כי בימים האחרונים נעשתה אליהם פנייה מצד משטרת רחובות, שבה נאמר להם, כי מאחר שלאירוע צפויים להגיע שרים וחברי כנסת, פעילי המחאה הציבורית נגד הרפורמה המשפטית מתכננים להפר את הסדר הציבורי במקום. במשטרה הוסיפו, כי על פי הערכת המצב יהיה צורך בהבאת כוחות אבטחה משמעותיים ובאמצעים לפיזור הפגנות, מה שעתיד לשבש את מרקם החיים במקום ולהביא לסגירת מקטעים ברחוב הרצל.

 

 

עוד נמסר מהליכוד, כי כדי למנוע את הפגיעה בציבור, הוחלט להעתיק את מיקום האירוע ממרכז העיר לבריכה העירונית. לדברי אנשי הקמפיין, מאחר שלאירוע צפוי להגיע מספר רב של תומכים, שרים וחברי כנסת, אין בכוונתם לתת יד לניסיונות פרובוקציה.

יו"ר רשימת הליכוד ברחובות, אביב איטח: "טובתם של תושבי רחובות היא לפני הכל, והיא מה שמנחה אותנו כנבחרי ציבור. אנחנו לא רוצים, במיוחד לפני החגים, לגרום לפגיעה בלכידות תושבי רחובות. קיבלנו הערכה מהמשטרה, כי קיום האירוע ברחוב הרצל עלול לפגוע בתושבי האזור ובבעלי העסקים, ולזה אנחנו לא מוכנים. אנחנו לא רוצים שיהיו מהומות, אנחנו רוצים לפעול לטובת בעלי העסקים המקומיים, לטובת תושבי העיר ולטובת קירוב הלבבות בעם בכלל. מתוך אחריות שינינו את מיקום האירוע. תודה למשטרת רחובות והיחידה לאבטחת אישיים על שיתוף הפעולה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר