מארזי מזון למשפחות מעוטות יכולת (צילום: דוברות העירייה)
מארזי מזון למשפחות מעוטות יכולת (צילום: דוברות העירייה)

עיריית רחובות מחלקת יותר מ-1,100 אריזות מזון. דרושים מתנדבים

כמדי שנה, לקראת חגי תשרי, האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות וארגון "נחמה לישראל" מחלקים מארזי מזון למשפחות ותושבים מעוטי יכולת מארזי מזון

פורסם בתאריך: 11.9.23 10:48

-->

כמו בכל שנה, האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות חבר לארגון "נחמה לישראל" למבצע מיוחד לחלוקת מזון למשפחות, קשישים ותושבים מעוטי יכולת. השנה יחולקו יותר מ-1,100 חבילות מזון לקראת חגי תשרי, הכוללים מוצרי יסוד, כמו שמן, מלח, אורז, פסטה, דבש, יין ועוד.

מדי שנה מתגייסים למבצע כ-150 מתנדבים בכל הגילאים, בהם גם סטודנטים, כחלק מפרויקט מעורבות חברתית במוסד האקדמי שבו הם לומדים. כמו כן, למבצע מצטרפים גם עובדים בחברות הייטק שונות הפועלות בפארק המדע ועובדי סניף הביטוח הלאומי בעיר.

 

 

כדי לחלק את כל המארזים בזמן, האגף לשירותים חברתיים קורא לתושבי העיר להצטרף למבצע החלוקה המתקיים בימים אלה (12-10 בספטמבר) בין השעות 20:30-15:00. נקודת המפגש היא במתנ"ס שכונת אושיות ברחוב החבורה 20. המתנדבים מתבקשים להגיע עם רכב כדי לשנע את חבילות המזון לבתים ברחבי העיר. מומלץ להגיע בזוגות.

למידע ופרטים נוספים ניתן לפנות: לרויטל לוי, רכזת המתנדבים של האגף לשירותים חברתיים, בטל': 054-654-6623 או לעמית פיטל, בטל': 054-755-2058

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר