אדריכל רועי פרייברון, צילום דוברות העירייה
אדריכל רועי פרייברון, צילום דוברות העירייה

מינוי חדש בעיריית רחובות: נבחר מנהל לאגף רישוי ותכנון במינהל הנדסה

ועדה מקצועית בעיריית רחובות בחרה פה אחד באדריכל רועי פרייברון לתפקיד. הוא מחליף את אדריכל שגיא תמרי, שפורש מתפקיד זה לאחר שמונה שנים

פורסם בתאריך: 3.9.23 08:51

-->

ועדה מקצועית בעיריית רחובות בחרה פה אחד באדריכל רועי פרייברון, לתפקיד מנהל אגף רישוי ותכנון במנהל הנדסה. רועי יחליף בתפקיד את אדריכל שגיא תמרי, שפורש מתפקיד זה לאחר שמונה שנים.

לפני מספר ימים הופיעו המועמדים הסופיים בפני וועדה מקצועית שבחרה את מנהל אגף רישוי ותכנון החדש במנהל ההנדסה. לקחו חלק בהליך הבחירה: ראש העירייה, מנכ"ל העירייה, סמנכ"ל משאבי אנוש, מהנדסת העיר, מבקר העירייה, היועצת המשפטית נציג הוועד ונציג ציבור.

 

אדריכל שגיא תמרי כיהן כמנהל אגף רישוי ותכנון במנהל הנדסה בשמונה השנים האחרונות. במסגרת תפקידו הוא היה חלק מצוות התכנון העירוני מטעם מינהל ההנדסה ועסק בנושא ההתחדשות העירונית בעיר ובתוכנית קרית משה בפרט. תמרי אמר: "אני גאה שפעלתי לטובת בניינה והתפתחותה של העיר רחובות. אני מודה מאוד לראש העיר, רחמים מלול, שאפשר לי לפעול ולהביע את משנתי המקצועית לטובת תושבי רחובות, ולהשפיע ולהיטיב עם כל כך הרבה אנשים".

אדריכל רועי פרייברון מכהן בשנים האחרונות כמנהל מחלקת אדריכלות בעיריית פתח תקוה, ובעבר כיהן כאדריכל ומנהל פרויקטים במשרדי אדריכלים פרטיים. פרייברון הינו בוגר תואר ראשון באדריכלות, תואר ראשון נוסף בהנדסת בניין ותואר שני בתכנון ערים ואזורים מהפקולטה לארכיטקטורה בטכניון, חיפה.

מדובר בתפקיד מרכזי במנהל ההנדסה ובעיריית רחובות, עם השפעה רוחבית המגשרת בין כל הליכי התכנון והבניה בעיר- החל משלב הייזום הכנת התוכנית בהתאם לצרכי העיר/יזמות והתושבים ועד למתן היתרי הבניה. מנהל האגף אחראי על אופי המרחב הבנוי בעיר, קידום הליכי תכנון עירוניים, הנחיות רישוי לאדריכלים ויזמים ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר