תמיר מזרחי ז"ל, תלמיד קריית החינוך קציר שנהרג בתאונת דרכים, צילום דוברות העירייה
תמיר מזרחי ז"ל, תלמיד קריית החינוך קציר שנהרג בתאונת דרכים, צילום דוברות העירייה

"זכינו בנער מדהים ואהוב". תמיר מזרחי בן ה-15 נהרג בתאונת דרכים

תמיר ז"ל, תלמיד בקריית החינוך קציר, נהרג בתאונה סמוך לביתו כאשר הורכב על אופניים חשמליים. מנהלת החטיבה בקציר ספדה לו: "זכינו לחוות אותך כנער מדהים ואהוב, ערכי, מחובר למסורת, תמיד מוקף בחברים וחברות"

פורסם בתאריך: 23.8.23 07:55

-->

אבל כבד: תמיר מזרחי, בן 15, תלמיד קריית החינוך קציר ברחובות, נהרג השבוע בתאונת דרכים בקרית עקרון בה התגורר. הוא הובא למנוחות ביום שני השבוע. מעיריית רחובות נמסר: "עיריית רחובות משתתפת בצער משפחת מזרחי עם מותו של תמיר מזרחי ז"ל, תלמיד קריית החינוך "קציר" שנהרג השבוע בתאונת דרכים קטלנית שגבתה את חייו".

תמיר ז"ל נהרג במוצאי שבת מזרחי. הוא הורכב על אופניים חשמליים ונפגע מרכב כ-100 מטרים מביתו. תמיר פונה לבית החולים קפלן ברחובות, שם נקבע מותו. אביו, שלומי, סיפר לאתר וויינט כי המשפחה החליטה לתרום את קרניות עיניו של תמיר. "במותו העניק מאור עיניים לאנשים אחרים, זה היה ילד של נתינה", אמר האב.

בהלוויה נכחו רבים, בהם גם נציגי מינהל החינוך שהניחו זר לזכרו מטעם עיריית רחובות. מרסל שמואלי, מנהלת חטיבת הביניים קציר, ספדה לו: בדברים שלא השאירו אף עין יבשה. שמואלי אמרה: "תמיר אהוב שלנו – לא מאמינה שבמקום לחבק אותך ולאחל לך בהצלחה בחטיבה העליונה אני עומדת כאן וכואבת את אובדנך. תמיר – זכינו בתלמיד ונער כמוך, במשך 3 שנים זכינו לחוות אותך כנער מדהים ואהוב – ערכי, מחובר למסורת, תמיד מוקף בחברים וחברות שאוהבים אותך ומחוברים אליך עוד מלימודיך ביסודי, תמיד מחייך, אדיב ומכבד את כל הסובבים, תמיד עונה בכבוד לכל המורים וכל פעם שרצית לבקש משהו עשית זאת עם המון הערכה כלפי האחר. חבריך נהנו ממך כחבר מסור אכפתי שחשוב לו מאוד להיות בקשר טוב עם כולם, נהגת להצחיק את כולם גם בשיעורים וגם בהפסקות. היית תמיד עם מוטיבציה גבוהה להצלחה, לא ויתרת ושאפת להגיע להכי טוב שאפשר עבורך".

 

עוד אמרה שמואלי: "אני באופן אישי זכיתי ללמדך פעם בשבוע, הקפדת להגיע, יישמת את כל המיומנויות שרכשת ורצית עוד ועוד עזרה והסברים כיצד להצליח. תוך כדי הלמידה למדתי להכירך יותר לעומק וכך נחשפתי לנער מדהים עם טוב לב, ערכים, נימוסים והמון שמחת חיים. שוחחנו על כך שהשם שלך מתאים לך – נער תמיר – גבוה וצנום. סיפרת על הקשר הנפלא במשפחה, על ההורים בת חן ושלומי והאחים סער ואופק ועל הקשר המשמעותי שיש לך עמם. החמאתי לך המון על המוטיבציה שלך והבטחתי לך שבזכות הרצון וההתמדה תגיע רחוק.

"תמיר, אני מבקשת ממך סליחה על שלא אעמוד בהבטחה שנתתי לך, הבטחתי לך שאגיע לסיום לימודיך בחטיבה העליונה וביחד נחגוג את סיום לימודיך בהצטיינות. קשה מאוד לחשוב שלא נראה אותך ושלא תגיע לבקר, היה לנו קשר נפלא – תחסר לי מאוד. אין לי ספק שהדמות המיוחדת שלך תחסר מאוד למשפחתך האהובה והמלוכדת. אני מבטיחה להורים לבת חן ושלומי שאנו נמשיך להיות בקשר ונסייע בכל מה שאפשר. תלמידי השכבה כואבים מאוד את אובדנך, כאשר אספנו אותם נאמרו עליך המון מחמאות ועד כמה קשה להם לקבל את העובדה שלא נראה אותך יותר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר