לייה במספר הפניות של תושבים למוקד העירוני (צילום: דוברות העירייה)
לייה במספר הפניות של תושבים למוקד העירוני (צילום: דוברות העירייה)

שקט שיהיה פה: מבצע אכיפה למניעת מטרדי רעש בפארקים ובגינות הציבוריות

סורקים סמויים, נוכחות יזומה של השיטור העירוני וגורמי הביטחון, תגבור משמרות וגיוס כל מערך הפיקוח העירוני וסיירי הביטחון. עיריית רחובות מחזירה את השקט לתושבים

פורסם בתאריך: 27.7.23 10:50

-->

החופש הגדול נותן את אותותיו: בשבועות האחרונים נרשמה עלייה במספר הפניות של תושבים למוקד העירוני בנושאי מטרדי רעש בגינות ובפארקים גדולים בעיר. כדי להילחם בתופעה, הכינו באגף התנועה והשיטור העירוני ובאגף הביטחון תוכנית כוללת, מפורטת ועדכנית, המבוססת על הפקת לקחים והכנסת שיפורים. כל זאת, על מנת לצמצם עד כמה שניתן את המטרדים בקיץ ולשמור על איכות החיים של התושבים.

התוכנית מבוססת על נוכחות יזומה של מערך האכיפה והביטחון העירוני – השיטור העירוני וסיירי הביטחון – בגני השעשועים והפארקים, שבנוגע אליהם התקבלו תלונות. בפארקים ובגינות מרכזיות בעיר יוצבו סורקים סמויים בשעות הערב והלילה. הסורקים יזהו את גורמי המטרד והרעש ויפעלו כדי למנוע את ההתפרעויות בשלב מוקדם.

 

 

כמו כן, אנשי מערך האכיפה והביטחון יפגינו נוכחות, ויסיירו בין הגנים והפארקים בעיר. הסיורים ייערכו בשני חלקים: בין השעות 19:30-17:30, שבהן הורים וילדים מבלים בגני השעשועים ובפארקים על מנת ליצור תחושת ביטחון, וכן בשעות הלילה, בין השעות 02:00-22:00 שבהן בני נוער נוהגים להגיע ולשהות בפארקים. נוכחות הסיירים במקום תסייע למנוע היווצרות מטרדי רעש, עישון, שתיית אלכוהול ועוד.

מלבד הנוכחות היזומה בשתי משמרות, יינתן כמובן מענה לפניות תושבים למוקדי 106 ומוקד 100, ולכל אירוע תישלח ניידת אכיפה עירונית לטיפול בתלונה.

עיריית רחובות קוראת להורים לגלות אחריות ולהיות שותפים מלאים במניעת מטרדי רעש בתקופת החופש הגדול. בני נוער שיתפסו עוברים על החוק (שתיית אלכוהול, עישון, אלימות וונדליזם) עלולים לקבל קנסות, ואף להגיע לתחנת המשטרה לחקירה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר