סא"ל ע', קמ"נית 162, צילום דובר צה"ל
סא"ל ע', קמ"נית 162, צילום דובר צה"ל

פורצת דרך בצה"ל: סא"ל ע' מרחובות מונתה לקמ"נית הראשונה של אוגדה סדירה

היא בת 38, נשואה ואם לשתי בנות צעירות, ובמהלך כל שנותיה בצה"ל משרתת בתפקידים מבצעיים. סא"ל ע' מונתה לקמ"נית של אוגדה סדירה תחתיה נמצאות חטיבות הנח"ל, גבעתי ועוד

פורסם בתאריך: 14.7.23 08:52

-->

מינוי משמעותי בצה"ל: סא"ל ע׳, ראש ענף יעדים במודיעין פיקוד הדרום, מונתה השבוע להיות קצינת המודיעין של אוגדה 162, אוגדה רב-זירתית מתמרנת, תחתיה נמצאות בשגרה חטיבת גבעתי, נח״ל, 401, 215 וחטיבת המילואים 5. בכך תהיה ע' הקמ"נית האישה הראשונה באוגדה סדירה בצה"ל.

ע׳ היא בת 38, גרה ברחובות, נשואה ואם לשתי בנות בגילאי 3 ו-7. במהלך כל שנותיה של ע' בצה"ל, שירתה בתפקידים מבצעיים בליבת העשייה הצבאית ותמשיך לעשות זאת גם בתפקידה הקרוב. ע' פרצה דרך בעולם שירות הנשים בצה״ל בדרג השטח.

 

 

סא"ל ע' החלה את שירותה הצבאי בחיל האוויר במגוון תפקידים ומשם עברה לחיל המודיעין. היא שירתה כראש מדור אש, הקימה את מדור ההתעצמות בגזרת סוריה ושירתה כקצינה במנהלת המטרות המטכ"לית, עד שהגיעה לתפקידה כיום כראש ענף יעדים במודיעין של פיקוד הדרום. בתפקידה, ע׳ אחראית למחקר והפללה של כלל המטרות ברצועת עזה, החל מהמטרות שנתקפות בשגרה ועד מטרות למבצע ולמלחמה הבאה ברצועת עזה.

ע׳ מוכנה כל העת להקפצה, גם בשעות הקטנות של הלילה והיא הראשונה להגיע בכל תקיפה היישר לתא התקיפה. לאחרונה לקחה ע' חלק משמעותי בלחימה בשני סבבי הלחימה בעזה – ׳עלות השחר׳ ו׳מגן וחץ׳, בהם קיבלה את האחריות על תכלול כלל המטרות שנתקפו במבצע.

ע' אמרה השבוע: "אני רוצה לשמש כהשראה לקצינות צעירות ולבנות שלי, כדוגמה לכך שאפשר להישאר בצבא ולקיים במקביל חיים אישיים, גם בתפקידים מבצעיים ומשמעותיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר