מתן דיל במפגש עם תושבים בביתו, צילום יחצ
מתן דיל במפגש עם תושבים בביתו, צילום יחצ

"שמחתי על ההזדמנות". מתן דיל אירח בביתו עשרות תושבים ופירט את תכניותיו

"כנבחר ציבור העשייה הציבורית שלי שזורה בחיי הפרטיים ולא ניתן להפריד ביניהם", אמר דיל שמתכוון לקיים מפגשים נוספים בביתו ובבתי תושבים

פורסם בתאריך: 11.7.23 09:16

-->

המועמד לראשות העירייה, מתן דיל, קיים בביתו מפגש תושבים ראשון, בו פירט את תכניותיו לעיר וענה לשאלות רבות ומגוונות בכל הנושאים שעל סדר היום הציבורי, כמו גם על שאלות אישיות.

דיל ואשתו אפרת אירחו כ–60 תושבי ותושבות העיר על המרפסת בביתם, למפגש שנמשך כשעתיים וחצי. דיל פירט את התוכניות שלו לעיר רחובות והשיב בפירוט ובכנות לשאלות המשתתפים בנושאים שונים ומגוונים, בהם ארנונה, חינוך, בנייה, תשתיות בעיר ועוד. במהלך החודשים הקרובים יערוך דיל חוגי בית נוספים, בהם יזמין לביתו ויתארח בבתיהם של תושבי העיר, כדי לשמוע, להשמיע ולהכיר מקרוב.

דיל אמר: "כנבחר ציבור העשייה הציבורית שלי שזורה בחיי הפרטיים ולא ניתן להפריד ביניהם. התרגשנו אפרת ואני להרחיב את הלב ולפתוח את ביתנו ולקיים מפגש תושבים אישי, מעניין, אמיתי, ורציני. הגיעו אלינו הביתה אנשים ונשים שבאמת אכפת להם מה יקרה בעיר בשנים הקרובות, והם שאלו שאלות נוקבות, הציפו בעיות, ושמחתי שניתנה לי ההזדמנות לענות ולהציג להם את עיקרי התכנית שלי לעתיד העיר. בעזרת תכניות עבודה סדורות ובעיקר בעזרת תמיכתם ואמונם של תושבי ותושבות רחובות, אני מתכוון להוביל את השינוי בעיר ולדאוג לעתיד טוב יותר עבור כל תושביה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר