צילום: איטל בציר אלשייך
מפגש בין דיירי נווה עמית וילדי הגן, צילום איטל בציר אלשייך

"החיבור בין הגיל הרך לגיל השלישי הוא מופלא, שני הצדדים יוצאים נשכרים"

דיירי נווה עמית קיימו מפגש מיוחד עם ילדי גן שבעת המינים לסיכום שנה של פעילות משותפת. הדיירת אורה לאור: "הרגשתי שאני זקוקה מאוד לקשר עם ילדים, לעזור למי שצריך ולעצמי"

פורסם בתאריך: 6.7.23 10:25

-->

בשנים האחרונות ניכרת מגמה של אינטרקציה בין דורית דרך מפגש בין הגיל השלישי לגיל הרך, מפגש שמוליד שיח, הבעת רגשות, הערכה והרבה אהבה ואמפטיה. גם דיירי הדיור מוגן נווה עמית החלו בפרויקט מקסים של שיתוף פעולה עם גן שבעת המינים. בשבוע שעבר, רגע לפני סיום שנת הלימודים, התארחו הסבים והסבתות מנווה עמית כדי לברך את הילדים בברכת חופשה נעימה. אי אפשר היה שלא להבחין בהתרגשות של הילדים, הדיירים והצוות. חלקם אף לא הצליחו לעצור את הדמעות. החיבור היה מיידי והדיירים התקבלו באהבה גדולה מצד הילדים.

במפגש שיתפו הדיירים מחוויות ילדותם, ענו על השאלות של הילדים על עולמם ובכלל, רקדו ושיחקו יחד ולקינוח הילדים ערכו ריקוד פרידה והעניקו שי לדיירים. הדיירת אורה לאור סיפרה: "אחרי הביקור הרגשתי שאני זקוקה מאוד לקשר עם ילדים ולהיות עם ילדים, לשמוח איתם, לעזור למי שצריך ולעצמי. כאשת חינוך בעבר, יש לי המון מה לתת".

אפרת רינגל מנהלת התרבות בנווה עמית, אמרה: "החיבור בין הגיל הרך לגיל השלישי הוא מופלא, חיבור שבו שני הצדדים יוצאים נשכרים. אני מברכת על הפרויקט שיצא לפועל ועתיד להמשך בשנת הלימודים הבאה. זכות גדולה עבורי להוביל פרויקט חשוב מעין זה יחד עם הגננות גל כלף וליאת אשואל, שפתחו את השער והלב במאור פנים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר