רחמים מלול
רחמים מלול צילום דוברות העירייה

רחמים מלול מקים סיעה חדשה, לא ירוץ מטעם הליכוד

"תחושתי כי נדרשת הקמת סיעה על - מפלגתית בעת הזאת, חברה לבחישות ולתככנות הפוליטית שהופעלה בשבועות האחרונים בסיעת הליכוד", ציין מלול

פורסם בתאריך: 28.6.23 10:35

-->

לאחר שבכל מערכות הבחירות התמודד מטעם סיעת הליכוד, בימים האחרונים החליט מלול להודיע על הקמת סיעה על- מפלגתית שתקרא: "אחדות". מלול אמר: "כמו כל עם ישראל גם אני בחודשים האחרונים חש כי הפילוג החברתי והפוליטי מאיים עלינו כחברה וכמדינה, וכי תהליכים שמתרחשים ברמה הארצית מאיימים לחדור ולחלחל אל הפוליטיקה המקומית, ולערער את המרקם החברתי הייחודי בעיר רחובות, על השותפות, האחווה והסולידריות החברתית. זו פעם ראשונה במהלך הקריירה הפוליטית שלי, שאני חש שהשיוך המפלגתי עומד לי לרועץ, ומאיים להקשות עליי. לכן, כדי לעשות ככל שלאל ידי, לשמור על מרקם החיים המיוחד בעיר ולא לאפשר לרוחות רעות מנשבות לחלחל אלינו, נדרשת הקמת גוף א-פוליטי ועל מפלגתי שייצג את כלל אוכלוסיות העיר, ייתן מענה לצרכי היום יום שלכם תושבות ותושבים, מבלי קשר לשיוך פוליטי כזה או אחר".

עוד אמר מלול: "תחושתי כי נדרשת הקמת סיעה על – מפלגתית בעת הזאת, חברה לבחישות ולתככנות הפוליטית שהופעלה בשבועות האחרונים בסיעת הליכוד, על ידי פעיל ליכוד שמתמודד לראשות העיר – היא זו שגמרה בליבי לצאת לדרך ולהקים את סיעת אחדות".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר