שוקי קרומר צילום אלון לוי
שוקי קרומר צילום אלון לוי

שוקי קרומר יתמודד בבחירות למועצת העיר רחובות

קרומר, חבר מועצת העיר לשעבר, הודיע כי יתמודד בראשות רשימת "הבית של האזרחים הוותיקים והתרבות". לערים אמר: "רחובות חייבת להיות עיר שדואגת הרבה יותר לאזרחים הוותיקים ולתרבות"

פורסם בתאריך: 25.6.23 10:46

-->

שוקי קרומר, חבר מועצת העיר לשעבר, הודיע רשמית כי יתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר בראשות רשימת "הבית של האזרחים הוותיקים והתרבות". קרומר הקים וניהל את האגף לתרבות ואמנות בעיריית רחובות והיה שותף להקמת היכל התרבות וכיהן כמנהל שלו עד ספטמבר 2022.

קרומר אמר: "רחובות היא הבית שלי ושנים ארוכות אני פועל למען תושבי רחובות הנפלאים. הייתי בעבר חבר מועצת העיר במשך 8 שנים והחזקתי בהתנדבות את תיק התרבות, נוער וספורט. הקמתי פסטיבל סרטי נשים בינלאומי, סל תרבות עירוני, הגדלתי את תקציבי התרבות והספורט באופן משמעותי".

קרומר,היה חבר מועצה בין השנים 2003 עד 2011 מטעם מרצ ורחובות אחת.במסגרת זו החזיק את תיק התרבות והספורט. ובמקביל שימש גם כמ.מ יו"ר החברה הכלכלית וגם לזמן קצר כיו"ר רשת חוויות והכל בהתנדבות מלאה.

 

עוד אמר קרומר: "רחובות חייבת להיות עיר שדואגת הרבה יותר לאזרחים הוותיקים ולתרבות. אדאג להגדלת התקציבים לכך, להפיכת עמותת על"ה כזרוע המתכננת והמבצעת את כל הפעילויות המגוונות, הקמת מערך תומך של מתנדבים ואנשי מקצוע לאחזקה שוטפת ותיקונים לאזרחים הוותיקים, הנחות לכל פעילויות התרבות, הנופש והספורט הקשורים לעירייה, פתיחת המרכזים הקהילתיים לאזרחים הוותיקים בשעות הבוקר, הקמת מוזיאון, מרכז מחול ומוסיקה, סינמטק, בניית אמפי גדול ויצירת פסטיבלים לנוער וצעירים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר