חצר הגן ברחובות אליו נפלו חלקי בנייה מאתר סמוך, צילום דוברות העירייה
חצר הגן ברחובות אליו נפלו חלקי בנייה מאתר סמוך, צילום דוברות העירייה

רגעי חרדה: חלקי בנייה נפלו לחצר גן ילדים מאתר סמוך

אירוע חמור שהסתיים למרבה המזל ללא נפגעים היה הבוקר בגן בשכונת אחוזת הנשיא בעיר. העבודות באתר הבנייה הופסקו

פורסם בתאריך: 20.6.23 10:22

-->

רגעי חרדה עברו היום על גן ילדים ברחובות, כאשר חלקי בנייה נפלו אל חצר הגן מאתר בנייה סמוך. ראש העירייה, רחמים מלול, הורה להפסיק את העבודות באתר הבנייה לאלתר. למרבה המזל האירוע הסתיים ללא נפגעים.

הבוקר דווח כי כתוצאה מביצוע עבודות באתר בניה הסמוך לגן חלמונית ברחוב הרצוג בשכונת אחוזת הנשיא בעיר, נפלו חלקי בנייה לחצר האחורית של הגן. הנסיבות עדיין נחקרות על ידי המשטרה וכן על ידי כלל הגורמים הרלוונטיים בעירייה ובמשרד העבודה והרווחה.

 

עם קבלת ההודעה על האירוע הגיעו למקום כל הגורמים הרלוונטיים מעיריית רחובות, בהם כמובן מפקחי אגף הפיקוח על הבניה במנהל הנדסה. בעירייה מסרו כי ראש העירייה  רואה בחומרה רבה את האירוע והורה כאמור להפסיק לאלתר את העבודות באתר הבנייה.

עוד נמסר כי אנשי מנהל החינוך והנוער נמצאים במקום ומסייעים בתפעול הגן מחדש, מעדכנים את ההורים ופועלים להשבת המצב לקדמותו. עוד היום יטופלו הנזקים והעבודה באתר הבנייה לא תחודש עד שהעירייה תוודא מעל לכל ספק כי היא תתבצע בהתאם לכל כללי הבטיחות והביטחון לגן ולכל הסביבה. מינהל החינוך יקיים היום פגישה עם הורי הגן על מנת להעניק להם את כל המידע ולהשיב על כל שאלותיהם.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר