הגינה ברחוב בר אילן צילום: דוברות
הגינה ברחוב בר אילן צילום: דוברות

חודש גינות ברחובות: אירועי השקה במספר גינות מחודשות עם הפנינג לילדים

סדרת אירועי פתיחת הגינות המחודשות בעיר תתקיים לאורך כל חודש יוני. באירועים יחכו לילדים ולהורים פעילויות לכל המשפחה עם מתנפחים, מתחמי ג'ימבורי, מתחם נינג'ה אתגרי ועוד

פורסם בתאריך: 12.6.23 11:27

-->

עיריית רחובות ורשת חוויות החלו אתמול, ראשון, את סדרת אירועי פתיחת הגינות המחודשות בעיר שתתקיים לאורך כל חודש יוני. באירועים יחכו לילדים ולהורים פעילויות לכל המשפחה עם מתנפחים, מתחמי ג'ימבורי, מתחם נינג'ה אתגרי, מתקן באנג'י, רכבת חשמלית, בועות סבון ועוד.

אתמול, ראשון, כאמור, התקיים אירוע חנוכת הגינה הראשון בשכונת רחובות הצעירה – ברח' ששת הימים פינת שמשון צור, במקביל עיריית רחובות השלימה בשבוע האחרון את העבודות לחידוש הגינה הוותיקה ברח' בר אילן. במסגרת העבודות העירייה הרחיבה את שטח המשחקים ובו הותקנו מתקני משחק משולבים רב גילאיים- מגלשות, נדנדות, מכונית נענוע לפעוטות ועוד. כמו כן, במסגרת העבודות בוצעה הנגשה של סביבת הגן. ריהוט הגן הישן הוחלף בריהוט נגיש וחדש, משטח המשחקים הישן הוחלף במשטח חדש ובטיחותי יותר והוצבה הצללה בשטח הגינה.

ביום רביעי השבוע (14.6) יתקיים אירוע נוסף לחנוכת הגינה המחודשת בשכונת אחוזת הנשיא ברח' הכרמל – בין השעות 16:30-19:30.

ביום ראשון ה-18ֿ ליוני בין השעות 16:30-19:30 יתקיים טקס השקת הגינה המחודשת ברחוב אברמסון.

ביום חמישי ה-22 ליוני בין השעות 16:30-19:30 יתקיים טקס השקת הגינה ברחובות המדע, רחוב אפרים קציר 21.

וביום חמישי, ה-25 ביוני, בין השעות 16:30-19:30, יתקיים טקס פתיחת השלב השני של פארק חצרות המושבה.

הכניסה חופשית, ללא עלות והפעילות מותאמת לכל הגילאים – כולם מוזמנים.

ראש העירייה, רחמים מלול, אמר: "הגינה המחודשת ברחוב בר אילן מצטרפת לשורה ארוכה של גנים וגינות שחידשנו בשנים האחרונות. אני שמח להזמין את תושבות ותושבי האזור ליהנות מגינה חדשה, יפה ומטופחת המתאימה לכל הגילאים".

יניב מרקוביץ', סגן ראש העירייה: "לפני 4 וחצי שנים התחלנו את מהפכת הגינות בעיר, הקמנו גינות חדשות וחידשנו גינות קיימות בכל רחבי העיר. עכשיו גם התושבים ברחוב בר אילן יכולים ליהנות מגינה חדשה ומאובזרת המתאימה לכל המשפחה. במהלך כל חודש יוני אנחנו נקיים את אירועי פתיחת הגינות החדשות בעיר והתושבים מוזמנים להצטרף לחגיגות – הכניסה חופשית!".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר