ליז בלילו ובנה דור תורג'מן, צילום באדיבות המשפחה
ליז בלילו ובנה דור תורג'מן, צילום באדיבות המשפחה

ליזו בלילה, אמו של דור תורג'מן: "תפילות של שנים התנקזו אתמול לגול אחד"

אמו של כוכב נבחרת הנוער, אשר עובדת כמנהלת מוקד זימון תורים במרכז הרפואי קפלן, הגיעה אתמול בבוקר לעבודה עם חיוך ענק על פניה: "דור הוא ילד מדהים שכולו לב, ווינר אמיתי בנשמה"

פורסם בתאריך: 5.6.23 10:53

-->

ליזו בלילה, המתגוררת באשדוד, מנהלת מוקד זימון תורים במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, הגיעה אתמול בבוקר לעבודה אפופת התרגשות מאירועי הלילה שלפני. בנה, שחקן הכדורגל דור תורג׳מן, הבקיע במשחק מול נבחרת ברזיל שער, שהוגדר על ידי רבים כאחד השערים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי.

ליזו מספרת על דור: "דור הוא ילד מדהים, מאוד צנוע. הוא הקדיש את כל חייו לטובת הכדורגל, וגם אנחנו כהורים תמכנו בו לאורך כל הדרך. הוא ילד שכולו לב, ווינר אמיתי בנשמה. אפילו את הגול המשמח שלו הוא הקדיש לזכרם של חיילי צה"ל שנרצחו אתמול בגבול מצרים".

 

ליזו תיארה את ההרגשות הגדולה: "אני בסערת רגשות, כל הגוף שלי רעד ועדיין לא נרגעתי. ברגע של הגול התפרצתי בבכי, הכל עלה וצף לי – תפילות של שנים התרכזו לרגע אחד מיוחד".

ליזו מספרת שדור התחיל באשדוד עוד בהיותו ילד, ובגיל 15 עבר למכבי תל אביב, כאשר היום הוא משחק בבוגרים של מכבי ת"א. "המשחק נגד ברזיל מעיד שלדור יש עוד עתיד גדול בכדורגל", היא אומרת, ומספרת שהגיעה נרגשת מאוד לעבודה: "קשה אחרי ערב כזה להתרכז, אבל אין ספק שצריך להמשיך את החיים כשגרה, כמו שתמיד חינכנו את דור. החברים בעבודה כולם יודעים ומאוד מפרגנים".

היא מוסיפה ברכה קטנה לדור: "מאחלת לו שלא ישתנה לי לעולם – שימשיך להיות אדם צנוע וטוב לב, שימשיך להיות ווינר בנשמה ולהוכיח שהשמים הם הגבול".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר