רחמים מלול
רחמים מלול צילום דוברות העירייה

רחמים מלול הודיע כי יתמודד לקדנציה נוספת בראשות העירייה

"במהלך הקדנציה הזו אפעל להכשיר את דור המנהיגות הבא שינהל את העיר, אלווה אותו ואעניק לו כלים רבים ומגוונים", ציין מלול. מספר המתמודדים על התפקיד הנחשק עומד על ארבעה

פורסם בתאריך: 2.6.23 10:28

-->

ראש העירייה, רחמים מלול, הודיע אתמול כי החליט להתמודד לקדנציה נוספת בראשות העירייה. "לאחר שמועות רבות ולחשושים שונים", הודיע מלול, "החלטתי לפנות אליכם באופן ישיר ולשתף אתכם בהחלטתי לגבי התמודדותי בבחירות הקרובות. להיות ראש עירייה זו עבודה קשה ותובענית מאוד, במיוחד לראש עיר כמוני, שאינו רק רוקם את החזון ואת העתיד, אלא גם עסוק בבניה שלו הלכה למעשה, יום-יום ושעה-שעה, תוך ניהול ההווה בעיר שלנו, המתפתחת בצעדי ענק. כראש עירייה הדורש להיות מעורב בפרטים הקטנים ביותר של כל פרויקט, וכמי שחי את העשייה היום יומית על כל רבדיה, זה קשה וסיזיפי אף יותר",  כתב מלול בעמוד הפייסבוק שלו.

"מי שמכיר אותי יודע שסדר היום שלי מורכב, בעיקר מעבודה, אתכם ובשבילכם. זה נובע מתחושת שליחות עמוקה ומתשוקה למשימה ועובדה זו ממלאת אותי שמחה גדולה, סיפוק והנאה.לא רק שאיני קרוב לתחושת מיצוי, ההיפך הוא הנכון, אני מרגיש שעליי לסיים את אשר התחלתי.לכן, החלטתי להתמודד לקדנציה נוספת, שתהיה גם הקדנציה האחרונה שלי, במהלכה אבקש להשלים את אשר התחלתי. במהלך הקדנציה הזו אפעל להכשיר את דור המנהיגות הבא שינהל את העיר, אלווה אותו ואעניק לו כלים רבים ומגוונים של ניהול והובלת שינוי, פרי ניסיוני רב השנים. זוהי שליחותי למען העתיד ולמען הדורות הבאים".

 

 

עוד ציין מלול: "מולי מתמודדים מועמדים רבים וטובים ויש לי רק מילים טובות לומר על כולם, הלא כולם היו בני. את כולם ללא יוצא מן הכלל טיפחתי ואני מקבל את התמודדותם בברכה ואף רואה בכך במידה מסוימת הצלחה אישית.אני יודע, אנו חיים בתקופה המקדשת את הנעורים ואכן ישנם יתרונות רבים בלהיות צעיר".

יש לציין כי בכך עולה מניין המתמודדים לראשות העירייה לארבעה, זהר בלום, יניב מרקוביץ׳, רחמים ומלול ומתן דיל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר