גינת שילר, צילום דוברות העירייה
גינת שילר, צילום דוברות העירייה

צבעונית, חדשה ויפה יותר: הסתיימו העבודות לחידוש גינת שילר שניזוקה בשריפה

אגף גנים ונוף בעיריית רחובות סיים את העבודות לחידוש גינת שילר שניזוקה קשות בשריפה. אז מה חדש בגינה? כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 1.6.23 08:18

-->

לפני כחודשיים החלה עיריית רחובות בעבודות לחידוש הגינה הציבורית, גינת שילר ברחוב זכריה חתוכה, שנשרפה וניזוקה קשות. עם תחילת העבודות על הגינה, הוסרו כל המתקנים הישנים והוחלף משטח המשחקים הישן במשטח בטיחותי וצבעוני.

במסגרת העבודות אגף גנים ונוף הגדיל את מתחם המשחקים המשתרע כעת על שטח של כ-230 מ"ר ובו הותקנו מתקני משחק חדשים משולבים לפעוטות ולמתבגרים וחצובת נדנדות חדשה ונגישה.

עם תום העבודות, עובדי אגף גנים ונוף פרסו הצללה רחבה על שטחי הגן כדי שהתושבות והתושבים יוכלו ליהנות מהגינה החדשה גם בעונת הקיץ הקרובה. הגינה המחודשת נפתחה השבוע לקהל.

ראש העירייה, רחמים מלול: "אנחנו ממשיכים לעבוד גם בשכונות הוותיקות בחידוש גינות, ובפרט בגינה זו אשר ניזוקה בשריפה. כעת היא גדולה יותר וחדשה ומגוונת. במקביל, אנחנו בונים גם גינות חדשות ברחבי העיר ופארקים, הכל לטובת תושבי רחובות".

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העירייה ומחזיק תיק חזות העיר: "היה חשוב לנו להחזיר מהר ככל האפשר את הגינה הזו לתושבים, לאחר שניזוקה בשריפה. דאגנו להגדיל את שטחה וגם להצליל, ואני מקווה שתושבי השכונה הצעירים והבוגרים כאחד ייהנו ממנה כמה שיותר. נמשיך לחדש גינות בכל רחבי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר