יקירות ויקירי העיר רחובות 2023, צילום דוברות העירייה
יקירות ויקירי העיר רחובות 2023, צילום דוברות העירייה

כבוד: עיריית רחובות קיימה את טקס ההוקרה ל-12 יקירות ויקירי העיר

רחובות הצדיעה ליקירות ויקירי העיר לשנת 2023. מתוך 50 שמות של מועמדים שהוגשו לוועדה המיוחדת נבחרו 12

פורסם בתאריך: 25.5.23 14:21

-->

עיריית רחובות קיימה השבוע את טקס ההוקרה ל-12 יקירות ויקירי העיר לשנת 2023. לפני כשנה החלה עיריית רחובות את הליך הבחירה ליקירי העיר רחובות והזמינה את התושבות והתושבים להציע מועמדות של האנשים שתרמו תרומה יוצאת דופן לקידום העיר בתחומי החינוך, מדע, מחקר, רפואה, כלכלה, תרבות, ספורט, ספרות, אמנות, מורשת ישראל, חברה ועוד.

למעלה מ-50 שמות הוגשו לוועדה הציבורית שהכריעה כי 12 מתוכם השפיעו באופן משמעותי על עיצובה של העיר רחובות בתחומים שונים, ולכן הם נבחרו לקבל את התואר – יקירי העיר רחובות.

אתמול בערב, יום רביעי (24.5), התקיים טקס ההוקרה ליקירי העיר בהיכל התרבות, שהיה מלא בבני משפחותיהם וקרוביהם של 12 יקירי העיר.

ואלו הנבחרות והנבחרים: חזי אביבי, צבי אבן בר, אסתר אברהם, חנה אלקיים, ד"ר דני בר מעוז, חיליק כרמלי, חנן עדני, אבנר פרליס, כרמליה ראומה קמחי, כרמית רפפורט, ד"ר משה רישפון וחיים שרעבי.

ברחבת בית העם הוצבו מיצגים ייחודים המציגים את תמונותיהם ותרומתם של כל אחת ואחד מהיקירים. יקירי העיר שהגיעו לאירוע התרגשו לראות את המיצגים והצטלמו עם בני משפחותיהם וקרוביהם.

הטקס נפתח בהופעה מוסיקלית מיוחדת של חניכי בימת הנוער, ומיד לאחר מכן הוצגו 12 סרטונים, המציגים את סיפורו האישי ומפעל חייו של כל אחד ואחת מיקירי/ות העיר. עם תום הצגת הסרטון הייחודי, יקירי העיר הנרגשים נקראו לעלות לבמה כדי לקבל תעודה הוקרה, שי וזר פרחים.


ראש העירייה לשעבר שוקי פורר, שכיהן כחבר בוועדה הציבורית לבחירת יקירי העיר נשא דברים, וד"ר דני בר מעוז, אחד מהיקירים הנבחרים חתם את האירוע בדברי ברכה לכל הנבחרים, שחייהם שזורים בהיסטוריה של העיר רחובות. את הטקס הנחה, הפיק וכתב מנהל מחלקת אומנויות הבמה והפקות בחברה העירונית, שלמה טולדו, וביים ז'ק זרביב. מוישל'ה יוסף היה אמון על הניהול המוזיקלי וליאת כץ-פרחן על הכוריאוגרפיה.

בשבועות האחרונים, עיריית רחובות העלתה על נס את פועלם של יקירות ויקירי העיר הנבחרים והציגה את העשייה שלהם ברשתות החברתיות, שם הם זכו להוקרה רבה מצד תושבות ותושבי העיר רחובות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר