הלווייתה של אינגה אברמיאן ז"ל, צילום דוברות העירייה
הלווייתה של אינגה אברמיאן ז"ל, צילום דוברות העירייה

"גם בזמן האזעקה ניסית להציל את בעלך". הובאה למנוחות אינגה אברמיאן ז"ל שנהרגה מפגיעת הטיל

חברים, בני משפחה, ראש העירייה רחמים מלול ושר התפוצות עמיחי שיקלי, ליוו למנוחות את אינגה אברמיאן ז"ל. נכדה ונכדתה סיפרו על הסבתא האוהבת שדאגה תמיד לכל בני המשפחה

פורסם בתאריך: 15.5.23 18:41

-->

רבים ליוו היום בדרכה האחרונה את אינגה אברמיאן ז"ל, שנהרגה מפגיעת הטיל ברחוב גלוסקין ביום חמישי האחרון. אברמיאן הובאה למנוחות בבית העלמין האלטרנטיבי בגבעת ברנר, בנוכחות בני משפחה, קרובים וחברים, נציגי העירייה ונתיג הממשלה, שר התפוצות עמיחי שיקלי.

תחילה נשאה דברים איה, נכדתה של אינגה שסיפרה על סבתה האוהבת שדאגה לכל בני המשפחה בחגים, בימי ההולדת ובכל אחד מימות השנה. לאחר מכן נשא דברים אברהם, נכדה של אינגה, שסיפר על תחושות ההלם של המשפחה מהאובדן הקשה.

 

ראש העירייה רחמים מלול אמר: "כולנו היינו המומים ממראה ההרס האכזרי, אך המומים יותר מכל מהתוצאה הטראגית, שאינגה כבר אינה איתנו. לא זכיתי להכירך אבל בני משפחתך מעידים על אישה מדהימה, אישה של אהבה ונתינה. גם בזמן אזעקה ניסית לסייע לבעלך האהוב סרגיי ולהציל אותו. בשם כל תושבי רחובות, אני מבקש להשתתף בצער המשפחה. יהי זכרך ברוך".

השר שיקלי פתח את דבריו באיחולי רפואה שלמה לסרגיי, והמשיך ואמר: "אינגה לא זכתה להיפרד מהעולם בדרך טבע, היא נרצחה על ידי מחבלים מתועבים שבחרו בכוונת זדון לכוון את האש אל מרכזי אוכלוסייה אזרחית בירי חסר אבחנה, ההפך המוחלט מדרכה של מדינת ישראל ומדרכו של צבא ההגנה לישראל. דרכם של המחבלים רוצחים עלובי הנפש לא תצלח. לעולם לא נרכין ראש בפני הרוע. נצח ישראל לא ישקר ולעולם לא ניכנע לו. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר