פגיעת טיל ברחובות, צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27 א בחוק זכויות יוצרים
פגיעת טיל ברחובות, צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27 א בחוק זכויות יוצרים

אישה נהרגה מפגיעת טיל בדירה ברחובות, מספר אנשים נפצעו | צפו בתיעוד מהזירה

אזעקה נשמעה ברחובות וזמן קצר לאחר מכן נשמע פיצוץ. אישה אחת נהרגה, מספר פצועים פונו לבתי החולים. דיירי הבניין יועברו לבית מלון

פורסם בתאריך: 11.5.23 18:20

-->

ערב קשה: אישה נהרגה, הערב כאשר טיל פגע בבניין מגורים ברחובות. תחילה נמסר על מספר פצועים בהם אחד במצב אנוש, אך לאחר זמן קצר נמסר למרבה הצער על הרוג אחד. מהמשטרה נמסר כי המשטרה יחד עם גורמי רפואה, כבאות והצלה ופיקוד העורף, ממשיכים בסריקות במבנה שנפגע מרקטה, אחר נפגעים נוספים, כאשר מהמקום פונו עד כה אדם אחד ללא רוח חיים, שני נפגעים באורח בינוני וחמישה נפגעי חרדה. מבית החולים קפלן נמסר כי עד כה הגיעו תשעה פצועים. פצועה אחת בת כ-70 מטופלת בחדר הלם יציבה ובמצב בינוני, ושמונה פצועים נוספים במצב קל.

צפו בתיעוד מהדירה שנפגעה ברחובות, סרטון שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים

צפו בעדכון מבית החולים קפלן לגבי מצב הפצועים:

מהעירייה נמסר כי מהנדסים ואנשי מינהל ההנדסה בודקים את מסוכנות המבנה. ראש העירייה רחמים מלול נמצא בשטח, והשתתף בהערכת מצב ראשונית עם כוחות הביטחון וההצלה והמשטרה. הדיירים בבניין יועברו לבית מלון מלון, וצוותי השירותים החברתיים עומדים בקשר עימם ועם משפחות הנפגעים. מלול אמר: "תושבים יקרים, כל הכוחות העירוניים וכוחות הביטחון וההצלה נמצאים בשטח, על מנת לתת מענה ככל שיידרש לכולם, בכל תחום. אני מבקש מכם להמשיך להקפיד אחר הנחיות פיקוד העורף מצילות החיים". ראש הממשלה בנימין נתניהו יצר קשר טלפוני עם ראש העירייה על מנת להציע עזרה ככל שיידרש באמצעות מנכ״ל משרדו, שנמצא במקום, יוסי שלי.

מפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, אמר לפני זמן קצר בזירה ברחובות: "הייתה פה פגיעה ישירה של רקטה. כרגע יש חלוקת אחריות בזירה. פיקוד העורף מטפל בזירה. גם מערך החבלה שלנו פועל במקום ואנחנו ערוכים. משטרת ישראל וכל כוחות הבטחון ייתנו מענה לכל תרחיש. אנחנו מצפים מהאוכלוסייה להישמע להנחיות פיקוד העורף. לא להגיע לזירות ולאפשר לכוחות הבטחון לפעול. המערכה לא הסתיימה. מי שנמצא במרחב המוגן שמר על חייו וזה הוכיח את עצמו".

קודם לכן נמסר ממד"א עדכון לגבי מספר הנפגעים: סה"כ באירוע 8 נפגעים: 1 הרוגה, 4 בינוני, 1 קל ו-2 חרדה.

פראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של נפגעת שסבלה מפגיעה רב מערכתית ומפנים לבי"ח קפלן 5 נפגעי גוף, בהם גבר בן 74 וגבר כבן 50 ו-2 נשים כבנות 70 ו-1 קל. בנוסף פונו 2 נפגעי חרדה. החובשים של מד"א ידידיה חכמון ותומר פשקו סיפרו: "כשהגענו לרחוב ראינו הרס רב בבניין, מיד נכנסו פנימה והתחלנו בסריקה בדירות, בדירה בקומה השלישית אותרה נפגעת מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. בדירה נוספת בדירה אותר גבר בן 74 שרגלו לכודה מתחת להריסות, הוא חולץ ע"י כוחות הכיבוי והועבר באמצעות אלונקה לאמבולנס מד"א שפינה אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו בינוני. כוחות גדולים נוספים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ל 3 נפגעים נוספים במצב בינוני ולנפגעת במצב קל".

זהר בלום, מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: ״ שום טיל ואף מעשה טרור לא ישבור את רוחנו ובטח לא את תושבי רחובות. אני שולח את תנחומיי למשפחת ההרוגה ומאחל איחולי החלמה מהירה לפצועים. ברגעים אלה אני בשטח יחד עם הנהלת העיר, אנשי כוחות הביטחון וכוחות ההצלה, נבצע הערכת מצב מסודרת ונעדכן את התושבים לגבי ההתנהלות ביממה הקרובה. אני מחזק את ידי זרועות הביטחון במלחמתם בטרור ומשוכנע כי יגבו מחיר כבד מארגוני הטרור על פשעיהם הנתעבים. הנחתי את השירות הפסיכולוגי והצוותים שיעמדו לשירותכם ולמען הילדים שלנו. ביחד ננצח״.

פרטים נוספים יובאו בהמשך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר