חמ"ל רחובות, צילום אלון לוין, באדיבות דוברות העירייה
חמ"ל רחובות, צילום אלון לוין, באדיבות דוברות העירייה

זה מה שהוחלט בהערכת מצב שהתקיימה בעירייה הבוקר

בפגישה סוכם כי בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ברחובות תימשך הפעילות בשגרה ללא מגבלות תוך מתן תשומת לב להנחיות ההתגוננות. זהר בלום: "לא ניתן לשקט המתוח הזה להמשיך ולטלטל את חיינו"

פורסם בתאריך: 11.5.23 11:39

-->

ראש העירייה רחמים מלול, קיים הבוקר הבוקר (חמישי) הערכת מצב עם מפקדי פיקוד העורף מנפת שפלה, וקיבל מהם עדכונים רלוונטיים. בפגישה נכחו אלוף משנה במיל' אופיר כהן מפקד נפת שפלה, סא"ל במיל' אבי בר, סגן מפקד נפת שפלה, ומפקד יקל"ר רחובות אלוף משנה במיל' משה לוי, מנכ"ל העירייה מאיר דהן, ומנהל מחלקת חירום באגף הביטחון בצלאל שרעבי וסגנו לידור שמבה וכן, זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, שהגיע לחפ"ק של עיריית רחובות להערכת מצב במטרה לתכנן את ההתנהלות הרצויה של מערכת החינוך בעיר.

בפגישה סוכם כי בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ברחובות תימשך הפעילות בשגרה ללא מגבלות תוך מתן תשומת לב להנחיות ההתגוננות. הלימודים יתקיימו כסדרם בגנים ובבתי הספר ברחבי העיר. משעות הבוקר מינהל החינוך דאג להעביר את כלל תלמידי העיר למרחבים מוגנים ולתת מענה מיטבי למרות המצב המשתנה.

זהר בלום אמר: "אני שמח להכריז שאנחנו ערוכים ומוכנים לכל מצב ביטחוני ולפי הוראת פיקוד העורף. לא ניתן לשקט המתוח הזה להמשיך ולטלטל את חיינו, ואני מבקש בממשלה לתת לנו לחזור לשגרה תמידית. מי ייתן והמערכה הקרבה תביא לשיקום ההרתעה עם הרצועה. כנציג חפ"ק בעיריית רחובות, אני מבטיח לעדכן אתכם בהתפתחויות. מי ייתן ולא נדע עוד מבצעים צבאיים ומלחמות. לכל עיר יש צוות יקל"ר מפיקוד העורף שמנהל את ההיבט הביטחוני במצב חירום ואני רוצה להודות לקצינים אופיר כהן, אל"מ במיל', מפקד נפת שפלה, אל"מ במיל' משה לוי, מפקד יקלר רחובות, סא"ל במיל' אבי בר, סגן מפקד נפת שפלה וסרן בר אדר, קנ"ר נפת שפלה".

זה המקום להזכיר כי באזור ההתרעה של העיר רחובות, זמן הכניסה למרחב המוגן הוא דקה וחצי. יש להישאר במרחב המוגן 10 דקות. בשלב זה אין הנחיות חדשות הנוגעות להתקהלויות ולשירותים, למקומות עבודה ולפעילויות חינוכיות, ולכן שגרת החירום נמשכת.

למציאת המקלט הציבורי הסמוך לביתכם היכנסו >> https://bit.ly/3tIpO5B
לרשימת המקלטים המלאה היכנסו >> https://bit.ly/3QnOrjL

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר