טקס לציון הניצחון על גרמניה הנאצית. צילום: אולפני רחובות, באדיבות דוברות העירייה
טקס לציון הניצחון על גרמניה הנאצית. צילום: אולפני רחובות, באדיבות דוברות העירייה

קריאה לתושבי העיר להשתתף בתהלוכת הגבורה לציון יום הניצחון על גרמניה הנאצית

המחלקה לקליטת עלייה בעיריית רחובות תציין את היום המיוחד בתהלוכת הגבורה ובטקס רשמי. התהלוכה תצא מרחוב הרצל 190, הטקס יתקיים בגן הגבורה

פורסם בתאריך: 7.5.23 10:18

-->

מדי שנה מציינים בישראל את כניעתו של הרייך השלישי לצבאות בעלות הברית ואת סיום מלחמת העולם השנייה, ואת ניצחון בעלות הברית על גרמניה הנאצית. לרגל ציון 78 שנים ליום הניצחון, מחלקת הקליטה בעיריית רחובות מזמינה את התושבות והתושבים להשתתף בתהלוכת הגבורה ובטקס הרשמי מחר, יום שני, 8.5, החל מהשעה 9:00.

התהלוכה תצא ב-9:00 מרח' הרצל 190 (בסמוך לבנק דיסקונט), לאחריה יגיעו הצועדים בשעה 10:000 לגן הגבורה (ברח' גורדון פינת הרצוג) לטקס הרשמי לציון הניצחון על גרמניה הנאצית.

 

 

מטרת הטקס והתהלוכה היא להדגיש את תרומתם של מיליון וחצי היהודים שלחמו במלחמת העולם השנייה בצבאות בעלות הברית וביחידות הפרטיזנים, מאתיים חמישים אלף מהם נפלו בזמן המלחמה (1939-1945). במחלקת הקליטה בעיריית רחובות פונים לתושבי רחובות להצטרף לתהלוכה, ומזכירים כי התושבים מוזמנים להביא עימם תמונות של קרובי משפחה אשר לחמו נגד הנאצים ובכך להנציח את גבורתם.

לפרטים נוספים על הטקס ותהלוכת הגבורה ניתן לפנות למחלקה לקליטת עלייה באמצעות הדוא"ל [email protected] או בטל' 08-9496579/80.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר