טקס בר מצוונה של תלמידי בית ספר עידוד בישיבת הדרום צילום דוברות העירייה
טקס בר מצוונה של תלמידי בית ספר עידוד בישיבת הדרום צילום דוברות העירייה

מרגש: תלמידי ישיבת הדרום ליוו תלמידים מבית ספר עידוד בטקס הבר מצווה

ישיבת הדרום אירחה טקס בר מצווה מרגש לחמישה תלמידים מבית הספר עידוד לחינוך מיוחד. התלמידים הנרגשים הגיעו אל הישיבה מלווים בהוריהם ובני משפחתם, התעטפו בטלית ועלו לתורה

פורסם בתאריך: 28.4.23 14:01

-->

ביום חמישי השבוע ליוו בפעם הראשונה תלמידי ישיבת הדרום את תלמידי בית הספר עידוד בטקס בר מצווה מרגש שנערך בבית הכנסת בישיבה. המסע המשותף של התלמידים החל לפני למעלה מחצי שנה. תלמידי ישיבת הדרום בהנחיית רכז החטיבה, הרב אריאל כהן, הגיעו לבית הספר עידוד וליוו חמישה תלמידים של החינוך המיוחד מבית הספר  לטקס בר המצווה שלהם.

ההכנה הארוכה הגיעה הבוקר לשיא כאשר תלמידי בית הספר עידוד, הוריהם ומשפחותיהם הגיעו לבית הכנסת בישיבת הדרום לטקס בר המצווה, בו הילדים עלו לתורה, התעטפו בטלית ובירכו עליה בעזרת אמצעים דיגיטליים המסייעים לאנשים עם מוגבלויות תקשורת. כל אחד מהילדים ניגש אל היכל הקודש, מלווה בשירים, מחיאות כפיים, בני משפחתו והמורה רות אקוע, שהובילה את ההכנות לטקס מטעם בית הספר עידוד.

לאחר מכן הצטרף ראש העירייה רחמים מלול לחתני בר המצווה בקריאה בתורה ובברכת כהנים. בסיום הטקס הפתיעו מנהלי ישיבת הדרום את המשפחות הנרגשות והקרינו סרטון המתעד את התהליך שעברו התלמידים. מלול אמר: "פעמיים בשנה אני מתרגש באופן יוצא דופן, בבר המצווה של תלמידי בית הספר לוטם וגם עכשיו – בבר המצווה של תלמידי בית הספר עידוד. הורים יקרים, אתם זוכים להכניס היום את ילדיכם בעול תורה ומצוות וזאת זכות גדולה. זהו רגע של נחת ואני מאחל לכם עוד רגעים רבים של נחת מהילדים היקרים שלכם. חינוך לערכים ולערבות הדדית חשוב לא פחות מחינוך להישגים, ואנו גאים בפרויקט החינוכי הזה".

 

הרב דוד טברסקי, ראש ישיבת הדרום, אמר: "בפרשת השבוע אנו נקרא את פרשת קדושים ובה הפסוק: "ואהבת לרעך כמוך", הדרך היחידה שלנו להיות קדושים היא רק אם נהיה כולנו יחד, איש אחד בלב אחד. אני גאה לעמוד בראש ישיבה בעיר רחובות שמקדמת אהבה, כבוד ונתינה ".

מנהלת בית הספר עידוד, רויטל לב, פנתה לתלמידים ואמרה: "תלמידים אהובים שלנו, אני מאמינה שהטקס שערכנו פה היום לכבודכם יישאר בזיכרונכם תמיד. אני מודה לשותפים שלנו בישיבת הדרום ולתלמידים היקרים שהשקיעו זמן, מרץ ואנרגיה לכבוד הטקס החשוב שהתקיים פה היום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר