אהובה סקעת צילום: יחסי ציבור
אהובה סקעת צילום: יחסי ציבור

אהובה סקעת תרצה ברחובות על התהליך שעברה משפחתה בעקבות היציאה מהארון של בניה

הרצאה זו הינה מפגש ראשון מתוך סדרה של שלושה מפגשים בנושא עולם הלהט"ב ומשפחות הקהילה, המתוכננים להתקיים בעיר בחודשים הקרובים

פורסם בתאריך: 20.4.23 10:21

-->

אהובה סקעת, אמו של הזמר הראל סקעת, תגיע בשבוע הבא לרחובות כדי להרצות בנושא התהליך שעברה משפחתה בעקבות יציאתם מהארון של שני בניה, הראל ודניאל. המפגש יאפשר ללמוד מתוך ניסיונה הרב כפעילה בקהילה הגאה ולשמוע את החוויה האישית שלה על מנת לאפשר למתמודדים עם מצב דומה לקבל השראה בנושא. האירוע הוא ביוזמת אורית שרגאי, מחזיקת תיק הורים במועצת העיר, בשיתוף הנהגת ההורים העירונית עם אלון אופנהיימר, רכז הקהילה הגאה ברחובות, המרכז לביטחון קהילתי והמשרד לשוויון חברתי.

הרצאה זו הינה מפגש ראשון מתוך סדרה של שלושה מפגשים בנושא עולם הלהט"ב ומשפחות הקהילה, המתוכננים להתקיים בעיר בחודשים הקרובים לקראת פתיחת אירועי חודש הגאווה. המפגשים מיועדים לקהל הרחב, מכל הגילאים והמגזרים בעיר.

ההרצאה הקרובה והמפגשים הנוספים בהמשך, תוכננו על מנת לתת מענה ומקום לקהילת הלהט"ב בעיר לצד קידום סובלנות וקבלת האחר בקרב תושבי העיר. ההרצאה של אהובה סקעת תתקיים ביום ראשון, ה-23 באפריל, בשעה 20:00 בקמפוס ברחובות, רחוב גיבורי ישראל 2, רחובות.

יודגש כי ההשתתפות הינה בתשלום מראש של 20 שקלים בקישור הבא: http://bit.ly/3GFb151

אורית שרגאי, מחזיקת תיק הורים במועצה, אמרה: "הן כאמא ל-4 ילדים והן כמחזיקת תיק הורים במועצת העיר, אני מאמינה כי חשוב לתת לילדינו מקום בטוח לחיות בו, וכן לחנך אותם על ערכי הסובלנות וההכלה כי זכותו של כל אדם לחיות בכבוד, בשוויון וקבלה, ללא פחד ודעות קדומות. אני מברכת את כלל העוסקים במלאכה שסייעו לי להוציא את אירוע זה לפועל".

צופית גולן, יו"ר הנהגת ההורים העירונית בעיר, אמרה: "אחת המטרות המרכזיות שהנהגת ההורים חרטה על דגלה, הינה מתן מקום לכולם ויצירת חיבור בין קהילות. אנו גאים על ההזדמנות להוביל ולקדם את ההרצאה של אהובה סקעת, שהיא הראשונה מתוך סבב מפגשים המתוכננים עבור הורי העיר וקהילת הלהט"ב ורואים בכך צעד נוסף בדרך לחברה סובלנית ומכילה יותר. אנחנו מזמינים את תושבי העיר להירשם ולפגוש אותנו בהרצאה הקרובה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר