רס"ן י', מצטיין אגף תקשוב
רס"ן י', מצטיין אגף תקשוב

"חלק מביטחון המדינה תלוי בי". רסן י' מרחובות מצטיין אגף תקשוב והגנה בסייבר

י' נולד בארץ שלוש שנים אחרי שהוריו עלו במבצע שלמה, הוא גדל ברחובות ולמד בתיכון ויצו. במהלך שירותו כבר הספיק לשרת במגוון תפקידים טכנולוגיים מסווגים

פורסם בתאריך: 25.4.23 08:15

-->

טקס מצטייני ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר התקיים בימים האחרונים לכבוד יום העצמאות ה-75, בנוכחות מפקד אגף התקשוב, אלוף ערן ניב. בין המצטיינים נבחר רס"ן י' מרחובות, רמ"ד במרכז פריזמה שבחטיבת הספקטרום וההגנה בסייבר באגף התקשוב. י' קיבל את ההצטיינות בזכות פעילויותיו השונות ושמירת סטנדרט מבצעי וערכי גבוה.

י' נולד בירושלים, שלוש שנים אחרי עלייתם של ארץ של הוריו במסגרת מבצע שלמה. כשנתיים לאחר מכן עבר עם משפחתו לרחובות שם גדל והתחנך. הוא למד בתיכון ויצו ואת שירותו הצבאי התחיל בקורס אמיר במחווה אלון  ולאחר מכן שובץ כמנהל רשת.

 

 

במהלך שירותו שירת י' במגוון תפקידים טכנולוגיים מסווגים, ביניהם תפקידי פיתוח תוכנה, ניהול והובלת פרויקטים מסווגים ביחידות הסייבר של צה"ל ועוד. בתפקידו הנוכחי י' עומד בראש מדור האחראי על פיתוח אמצעים ייעודים לחיבור אמצעי הגנה והתקפה בספקטרום ופרויקטים מסווגים נוספים.

על קבלת ההצטיינות אמר י': "אני מודה על קבלת ההצטיינות, אני עושה את העבודה שלי כמצופה ממני, כי חלק מהאחריות על ביטחון המדינה תלויה בי ובתחום העיסוק שלי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר