מידן מרדכי קלר ז"ל עם אמו ריני, צילום באדיבות המשפחה
מידן מרדכי קלר ז"ל עם אמו ריני, צילום באדיבות המשפחה

אבל כבד על מותו הטראגי של הנער מידן מרדכי קלר ז"ל שגדל ולמד ברחובות

מידן ז"ל אושפז במצב קשה לאחר שריאותיו קרסו בגלל נזקי סיגריות אלקטרוניות. מרכז שניידר הודיע כי מידן ניתק את עצמו מסיבה לא ברורה ממכונת האקמו. מ"מ ראש העיר זהר בלום, שמכיר את המשפחה: "זו טרגדיה גדולה, אמו של מידן ז"ל ביקשה שייקבר ברחובות"

פורסם בתאריך: 16.4.23 10:32

-->

הלב נשבר: אבל כבד על מותו של הנער בן ה-16 מגדרה, מידן מרדכי קלר מגדרה ז"ל. מידן ז"ל הועבר לפני מספר ימים מבית החולים קפלן למרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקוה, לאחר שריאותיו קרסו כתוצאה מנזקי סיגריות אלקטרוניות. בשניידר הוא חובר למכונת אקמו המחליפה את פעולת הריאות והלב אך למרבה הצער נפטר אתמול (שבת) בבוקר. משניידר נמסר אתמול: "בצער רב, אנו מעדכנים על פטירתו של הנער בן ה-16 שטופל ביחידה לטיפול נמרץ לב במרכז שניידר וחובר למערכת ה-ECMO בשל קריסה של ריאותיו, לאחר שימוש בסיגריות אלקטרוניות. מפרטים ראשונים עולה כי הנער נפטר לאחר שככל הנראה ניתק עצמו מה-ECMO מסיבה לא ברורה. פרטי המקרה דווחו למשרד הבריאות, נבדקים בשעה זו וייחקרו בימים הקרובים. אנו משתתפים בצערה של המשפחה".

 

מידן ז"ל נולד וגדל ברחובות. הוא למד בבית ספר היסודי הרצוג, בחטיבת הביניים קריית החינוך רון ארד ובכפר הנוער עיינות. אתמול (מוצ"ש) העביר זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, הנחיות לכלל צוותי החינוך בעיר לקיים מעגלי שיח בנושא הסכנות הטמונות בשימוש בסיגריות אלקטרוניות בפרט וההשלכות של העישון ככלל. בלום צירף חומרי הסברה וסרטונים מעודכנים בנושאים הנ"ל מתוך מערכת ה- Safe school.

בלום, אשר מכיר את המשפחה, ציין: "זו טרגדיה גדולה. דיברתי עם ריני, אמו של מידן ז"ל, במהלך השבת. מסרתי לה את תנחומיי הכנים ותיארתי לה את האבל הגדול שירד על עירנו בעקבות לכתו של מידן. ריני ביקשה ממני סיוע בקבורת בנה ברחובות ואני אעשה ככל שביכולתי במטרה לעזור לה. כמו כן, כאבא לשתי בנות וכאיש ציבור אשר ראה במו עיניו מקרים טראגיים דומים לזה, אני קורא לכלל ההורים לגלות ערנות במטרה שנמנע יחדיו את המקרה הבא ושאף אחד לא יחווה אובדן איום שכזה".

יהי זכרו של מידן ז"ל ברוך.

מערכת ערים משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר