רוכבים עצמאות ברחובות, צילום דוברות העירייה
רוכבים עצמאות ברחובות, צילום דוברות העירייה

מסע האופניים רוכבים בעצמאות יתקיים ברחובות גם השנה: זה המסלול

המסע ייצא לדרך מפארק המייסדים בו יהיו גם מתחמי פעילות לכל המשפחה. בהמשך ניתן יהיה להצטרף בנקודות שונות. הרשימה המלאה בכתבה

פורסם בתאריך: 13.4.23 13:00

-->

מסע האופניים המסורתי "רוכבים בעצמאות" של רחובות ייצא לדרך גם השנה, בהשתתפות אלפי רוכבות ורוכבים מכל הגילאים. ההתכנסות לפני המסע תחל בשעה 8:00 בפארק המייסדים ותכלול חלוקת חולצות ממותגות לכל המשתתפים ופעילויות מגוונות בהן מתחם מופעי אקסטרים על גלגלים ומופעים היתוליים, מופע קפיצות של מיטב הרוכבים בארץ, השכרת אופניים וצילום מגנטים. המסע יוזנק בשעה 9:00 במסלול "סובב רחובות", שיעבור בשכונות העיר הוותיקות והחדשות לאורך 12 ק"מ, והוא מיועד לכל המשפחה.

לאחר ההזנקה, ניתן יהיה להצטרף למסלול הרכיבה בנקודות הבאות:

• צומת מכון ויצמן למדע (נווה יהודה, אחוזת הנשיא, רחובות המדע)
• דרך מרדכי בשיסט – כניסה לנווה עמית (נווה עמית, גינות סביון)
• צומת גד פיינשטיין / האלוף פרי (רחובות ההולנדית, אבן גבירול)
• מתנ"ס קריית משה (שכונת קריית משה)
• מרכז וייסגל (רחובות על הפארק, רחובות הצעירה, שכונת אפרים / סלע)
• פארק גבעת האהבה (מרמורק, רחובות החדשה)

המשתתפים מחויבים להצטייד בקסדה ובנעליים סגורות וחל איסור רכיבה על אופניים חשמליים. לנוחיות המשתתפים, ניתן יהיה לרכוש קסדה במקום בעלות סמלית של 20 שקלים (תשלום במזומן בלבד), כמות הקסדות שיימכרו במקום מוגבלת.

כמו כן, במקום ניתן יהיה לשכור אופניים במחיר מסובסד של 50 שקלים במזומן (תמורת הפקדת תעודת זהות או רישיון נהיגה לביטחון). ההשתתפות ברכיבה באופן עצמאי תתאפשר החל מגיל 9 בלבד. בסיום מסע הרכיבה יוענקו מדליות לכל המשתתפים. המסע צפוי להסתיים בסביבות השעה 12:00.

ראש העירייה רחמים מלול: "אנחנו מציינים את יום העצמאות, בין היתר, בחגיגה של תרבות, ספורט וחוויה לכל המשפחה בעיר רחובות. מלבד מופעים בערב יום העצמאות ובמוצאי החג, מסע "רוכבים בעצמאות" הוא הזדמנות נהדרת להכיר את העיר במסלול סובב עיר המשלב ישן וחדש, בשכונות העיר החדשות והוותיקות כאחד. אני מזמין את כל תושבי העיר לחוויה משפחתית מיוחדת ובלתי נשכחת עם עוד אלפי רוכבים, שמשלבת את אהבת הארץ, דווקא ביום העצמאות, יחד עם ספורט והנאה".

רועי שרעבי, חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט: "גאווה גדולה לראות מדי שנה אלפי משפחות שיוצאות למסע רכיבה משותף במסגרת פעילות אגף הספורט בעיר. אני מודה לכל העוסקים במלאכה ומאחל לכל התושבים רכיבה מהנה".

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "מסע רוכבים בעצמאות המסורתי הפך לחלק אינטגרלי מחגיגות העצמאות בעיר רחובות, שמעלה על נס את התרבות והספורט בעיר. השקענו מחשבה רבה ביצירת אירוע בטיחותי ומהנה לכל המשפחה. כולם מוזמנים להשתתף".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר