חשד לרצח אישה ברחובות, נצ"מ אבי בטאט בזירה
חשד לרצח אישה ברחובות, נצ"מ אבי בטאט בזירה

חשד לרצח אישה ברחובות, בעלה חשוד במעורבות במעשה | צפו

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, קיים הערכת מצב בזירה ובסיומה הטיל את החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה 

פורסם בתאריך: 12.4.23 15:16

-->

חשד לרצח אישה ברחובות. הלילה (בין שלישי לרביעי) נמצאה אישה בת 76 ללא רוח חיים בדירתה בעיר, בעלה נעצר בחשד למעורבות במעשה.

מהמשטרה נמסר: המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח על אישה בשנות השבעים לחייה שנמצאה ללא רוח חיים בדירתה ברחובות ועצרה את הבעל בחשד למעורבות באירוע. שוטרי תחנת רחובות הגיעו למקום בעקבות דיווח על אישה ללא רוח חיים, אספו ראיות ועצרו לחקירה את בעלה בשנות השבעים לחייו בחשד למעורבות באירוע.

יצוין כי השוטרים הוזעקו למקום לאחר שצוות רפואי שהוזעק למקום גילה את האישה ללא רוח חיים ועם סימני אלימות. ככל הנראה הבעל היה זה שהזעיק את אנשי הרפואה.

צפו בדברי קצין אח"מ מחוז מרכז, נצ"מ רן בטאט:

בסיום חקירתו ובהתאם לממצאי החקירה יוחלט בעניין המשך מעצרו. מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון קיים הערכת מצב בזירה ובסיומה הטיל את החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה.

 

 

מדוברות מד"א נמסר: הלילה בשעה 03:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על אישה מחוסרת הכרה בבית ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אישה בת 76. פארמדיק מד"א, ידידיה מאיר, וחובש רפואת חירום במד"א, אייל טגניה, סיפרו: "כשנכנסנו לדירה ראינו את האישה מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר